Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:20:26 GMT

اسلام ستیزی، نشان از هراس گسترش اسلام در جهان است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۶۹۶۵

اسلام ستیزی، نشان از هراس گسترش اسلام در جهان است

ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اسلام ستیزی غربی ها، نشان از هراس گسترش اسلام در جهان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، ناصرشکریان امیری ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس حضرت محمد (ص) ، اظهارکرد: غربی ها با این اقدام موهن نشان دادند که از گسترش اسلام در غرب هراس دارند و این اقدام در راستای اسلام هراسی و اسلام ستیزی غرب صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به ضعف غربی ها و اقدام خصمانه آنان و توهین و هتک حرمت به شعائر اسلامی، افزود: روابط غرب با اسلام و مسلمانان در طول تاریخ همواره خصمانه بوده است و از مدت ها با هزینه های بسیار هنگفت و با تقویت فعالیت های رسانه ای خود در حال برنامه ریزی برای موج جدیدی از اسلام ستیزی و اسلام هراسی هستند که قطعا به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود علت اصلی اهانت غربی ها به ساحت مقدس پیامبر (ص) را ترس از قدرت گرفتن جهان اسلام دانست و تصریح کرد: اقدام موهن یک روزنامه و نشریه غربی(شارلی ابدو )در توهین به حضرت محمد (ص) ، قرآن سوزی در کلیسای آمریکایی و اقداماتی از این قبیل نشان از وخامت اوضاع غربی ها در این شرایط بحرانی دارد و آنها می خواهند با اینگونه اقدامات افکار عمومی و فشارهای روانی حاکم بر کشورشان را در جامعه منحرف کنند و جوامع اسلامی را هدف قرار داده اند .

شکریان امیری در ادامه سخنان خود به وضعیت بحرانی و تاسف بار جهان غرب و تبعیض نژادی در کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره و تاکید کرد: امروز جهان غرب به ویژه اروپا و در راس آن ایالات متحده آمریکا با بحران عظیمی با عنوان بحران هویت مواجه است و قطعا این بحران ادامه خواهد داشت و این وضعیت امروز جهان غرب نشانه های افول غربی ها به ویژه دولت تروریست پرور ایاالات متحده آمریکا است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر محکوم کردن مجامع مختلف و بین المللی جهان اسلام در برابر این اقدام موهن، خاطرنشان کرد: مجامع و سازمان های بین المللی و امت های مسلمان در برابر این اقدام نباید سکوت اختیار کنند و نسبت به این گستاخی و هتک حرمت نباید بی تفاوت بود، اقدامات تا حصول نتیجه باید ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اسلام ستیزی اسلام ستیزی اقدام موهن غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)

اقدام خطرناک تماشاگران فوتبال اروپا باعث حضور آتش نشان ها مهار شد.

به گزارش فارس؛ «فوتبال اروپا روزی آتشین و خطرناک را پشت سرگذاشت»، این گزارش امروز (دوشنبه) سایت گل از توقف نیمه ساعته بازی فاینورد با نایمخن در فینال جام حذفی هلند است.

لیگ هلند جزو 10 لیگ برتر فوتبال دنیاست ولی اقدامات خطرناک تماشاگران در آستانه ایجاد یک فاجعه بزرگ بود.

در نیمه دوم بازی فاینورد با نایمخن و در دقیقه 59 بازی تماشاگران به دلیل استفاده از مواد آتش زا و دودزا یکی از پرچم های بزرگ طرفداران فاینورد آتش گرفت.

شعله های آتش لحظاتی بخشی از سکوهای ورزشگاه را فراگرفت و بازی برای مدت 30 دقیقه متوقف شد و با ورود آتش نشان ها این آتش مهار شد تا بازی از سرگرفته شود و فاینورد با یک گل برنده بازی شد و چهاردهمین قهرمانی جام حذفی اش را جشن گرفت.

سایت فوتبال هلند می نویسد که «اقدام خطرناک تماشاگران فاینورد» نزدیک بود به یک «فاجعه انسانی در فوتبال تبدیل شود» و می توانست شعله های آتش به هواداران آسیب بزند.

رسانه هلندی گزارش می دهد که این اتفاق هرچند بدون تلفات بود ولی «زنگ خطر را برای ماموران امنیتی به صدا درآورد» تا از ورود مواد محترقه به ورزشگاه جلوگیری کنند و امنیت ورزشگاه ها را بالا ببرند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • ناتو چنگ و دندان نشان می‌دهد/ رزمایش در فنلاند تحریک‌آمیز است
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • «تبادل ظرفیت‌های متقابل» قدرت تهران و اسلام‌آباد را افزایش می‌دهد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی