Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@20:44:40 GMT

اینترنت رایگان 600 هزار معلم تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۲۲۹

اینترنت رایگان 600 هزار معلم تمدید شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارایه اینترنت رایگان گفت: اینترنت رایگان 600 هزار معلم را تمدید می‌کنیم تا در آموزش مجازی هزینه‌ای را پرداخت نکنند

 به گزارش بازارنیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور مجازی در برنامه «یک روز تازه» درباره ارایه اینترنت رایگان به دانش‌آموزان اظهار کرد: کارهای اینترنت رایگان برای ارایه آموزش مجازی به دانش‌آموزان از روز گذشته ۱۵ شهریور آغاز شده است و دیشب نیز شرکت ایرانسل اطلاعیه‎‌ای درباره نحوه عملکردش را منتشر کرد و برنامه‌هایش برای اجرای بسته‌های آموزشی به اطلاع مشترکان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اینترنت رایگان شامل مجموعه سایت‌هایی که از سوی وزارت آموزش‌وپرورش تعیین شده و یک بسته‌ ماهانه برای دانش‌آموزان است نام این بسته را «شاد» می‌گذاریم اما فقط مشمول استفاده از «شاد» نیست.

وزیر ارتباطات و فناوری تصریح کرد:  طی دو سه روز آینده جزییات ارایه این بسته رایگان و نحوه نام نویسی را اعلام می‌کنیم.

آذری جهرمی دربار ارایه بسته‌های اینترنتی رایگان به معلمان نیز توضیح داد: یک معلم در یک کلاس معمولا دارای ۳۰-۴۰ دانش‌آموز است که مصرف اینترنت برای وی بالا می‌رود؛ بنابراین از فروردین ماه بسته اینترنتی ۲۰ گیگی سه ماهه به آنها ارایه کردیم.

وی تصریح کرد: برای اینترنت معلمان دو اقدام اساسی انجام شد، همه مدارس در سراسر کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند و بنابراین  استفاده از اینترنت در این شبکه رایگان است، روز گذشته مصرف اینترنت ۵ گیگابیت بود به نسبت آنچه برای آنها در نظر گرفته‌ایم ناچیز بود اما برای روز اول شروع خوبی بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بسته اینترنتی که فروردین ماه به ۶۰۰ هزار نفر از معلمان ارایه کردیم را تمدید می‌کنیم که تا آنها هزینه‌ای برای آموزش مجازی پرداخت نکنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی اقدامات توسعه ای مربوط قبل است تصریح کرد: اگر منظور دولت آقای احمدی‌نژاد باشد که مردم می‌توانند آن را مقایسه کنند اما اگر منظور زمان آقای واعظی باشد ایشان خدمات خیلی درخشانی برای ارتباطات انجام دادند و مسیری که دولت یازدهم و دوازدهم داشتند از هم مجزا نبوده است. من این برنامه را ندیدم اما اگر به مطلبی  اشاره کردند منظور این بوده که این دو حوزه ادامه دهنده یکدیگر هستند وگرنه اسناد قرارداد و خریدهای ما روشن است کارهایی که در دولت یازدهم انجام شد و بنده در آن زمان معاون وزیر بودم و بسیاری از اقدامات در شرکت ارتباطات زیرساخت با مسئولیت بنده بود.

وی درباره اقدامات صورت گرفته در دولت دوازدهم نیز خاطرنشان کرد: امروز ظهر مرکز داده و هفته آینده مرکز امنیت افتتاح می شود. توسعه دومرحله شبکه ملی اطلاعات، توسعه BTS و راه‌اندازی5G در این دولت صورت گرفته است.

وزیر ارتباطات بیان کرد: فردا میهمان برنامه یه روز تازه به صورت حضوری خواهیم بود

برچسب ها: معلم ، اینترنت رایگان ، آذری جهرمی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Jvl

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: معلم اینترنت رایگان آذری جهرمی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر ارتباطات و فناوری اینترنت رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان از تمدید مهلت ثبت نام بیمه بازنشستگی رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.

جعفرپور با اشاره به استقبال خوب بانوان هرمزگانی در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در روزهای ابتدایی، گفت: در استان هرمزگان در یک اقدام جهادی و با اطلاع رسانی گسترده، طی ۶ روز بیش از ۴ هزار نفر از مشمولین عملیات پیش ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: به منظور بهره مندی تمامی مشمولین و با توجه به استقبال زیاد بانوان از ثبت نام در این طرح با موافقت دکتر برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مهلت پیش ثبت نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید گردید.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان در پایان گفت: کلیه مادرانی که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال هستند و تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد می‌باشد، فقط یک ماه فرصت دارند تا با مراجعه حضوری به ۵۸ دفتر کارگزاری صندوق در سطح استان و یا به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت صندوق به آدرس https://www.roostaa.ir نسبت به پیش ثبت نام خود در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898662

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • مهلت نام نویسی مادران روستایی و عشایر هرمزگان برای بیمه رایگان تمدید شد