Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صابری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جو هوای استان تا اواسط هفته پایدار و بدون پدیده خاصی است ولی از اواسط هفته تا پایان هفته کاهش دما رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه وزش باد در آذربایجان غربی در مواقع عصر در برخی شهرهای استان پیش بینی می‌شود، افزود: احتمال افزایش سرعت باد تا 60 کیلومتر در ساعت وجود دارد و لازم است تا شهروندان از تردد در اطراف سازه های ساختمانی و مکانهای پرخطر پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای ارومیه بین ۱۳ و 30 درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان تکاب در همین مدت با ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خنک‌ترین شهرستان این استان بوده ‌است.

این استان سالانه بر اثر بارش تگرگ و رگبارهای بهاره دچار خسارت‌های فراوانی در بخش کشاورزی می‌شود به همین دلیل گزارش‌های هواشناسی نقش مهمی در برنامه‌ریزی کشاورزان دارد.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است؛  بارش‌ها در این استان از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا آذربایجان غربی ارومیه سازمان هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با استقرار الگوهای پایدار در منطقه امروز و فردا شاهد جوی آرام در استان خواهم بود.

از نظر دمایی نیز روند تدریجی افزایش دما در روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۳۰ فروردین
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • افزایش تدریجی دمای هوا آذربایجان‌غربی
  • افزایش تدریجی دما درآذربایجان غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی