Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز منصوری در گفت و گو با خبرنگار مهر بابیان اینکه افزایش سرمایه گذاری در بخش آبزی پروری موجب رونق اقتصادی در این استان می‌شود، اظهار کرد: آبزی پروری نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی است که تحقق این مهم موجب افزایش اشتغال و رونق اقتصادی می‌شود.

وی گفت: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال محصول در بخش آبزیان این استان در سال گذشته تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ورود سرمایه در بخش آبزیان می‌تواند سهم قابل توجهی در اشتغال و توسعه استان داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۰۰ مزرعه پرورش ماهی در این استان وجود دارد که سالانه بیش از ۲۴ هزار تن ماهی توسط این مزارع تولید می‌شود.

مدیر شیلات و آبزیان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: توسعه صنعت آبزی پروری با استفاده از قفس در این استان مورد توجه قرار گرفته است که نیازمند سرمایه گذاری قابل توجهی است.

وی گفت: ورود سرمایه گذاران در این زمینه موجب افزایش اشتغال و افزایش تولید در این بخش می‌شود.

کد خبر 5016544

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری شهرکرد محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا سرمایه گذاری بخش آبزی آبزی پروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک

احمدرضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده توسط اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان خوروبیابانک، تعهدات اشتغال در سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به برگزاری متسمر و مداوم جلسات این کارگروه ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۵ درصدی داشته است.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: تداوم و افزایش نظارت‌ها در حوزه اشتغال، پیگیری اعطای تسهیلات اشتغال جاماندگان تبصره ۱۶، اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعت و دیگر حوزه‌ها، تسهیلات بند (د) تبصره ۱۶، اطلاع رسانی سامانه کاریابی و جستجوی اشتغال، موارد مرتبط با اعتبار سنجی متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی از جمله مواردی است که در جلسه اخیر این کارگروه بیان شد.

کد خبر 6085673

دیگر خبرها

  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک
  • تردید‌های تداوم رشد
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی