Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@12:25:47 GMT

روش‌های ساده برای جلوگیری از خشکی پوست

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۶۲۶

روش‌های ساده برای جلوگیری از خشکی پوست

منصور اصفهانی متخصص پوست و مو درخصوص قرمزی پوست دست به دلیل استفاده از مواد شوینده گفت: استفاده مکرر از الکل باعث از بین رفتن رطوبت دست و خشکی پوست می‌شود، لذا توصیه می‌شود افراد قبل از خواب دستان خود را با وازلین چرب کنند و در طول روز هم فقط مواقع ضروری از ژل‌های ضد عفونی استفاده کنند به دلیل اینکه اثرات خشک کنندگی آن‌ها کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای کسانی که پوست سالمی داشته‌اند و مجبور هستند که در این ایام خیلی بیشتر از این شوینده‌ها استفاده کنند توصیه می‌شود که همیشه همراه خودشان یک کرم مرطوب کننده و یا چرب کننده داشته باشند و بعد از شست و شو یک لایه نازک از این کرم مرطوب کننده یا چرب کننده را روی پوستشان استفاده کنند تا آن چربی طبیعی پوست خودشان که با شوینده‌ها کم می‌شود یا از بین می‌رود، با استفاده از این کرم‌ها حفظ شود.

این متخصص پوست و مو با بیان اینکه در جایی امکان شستن دست‌ها وجود دارد، شست و شو خیلی بهتر از استفاده از پد‌های الکلی است تاکید کرد: در صورتی که جایی برای شست و شو نباشد فرد مجبور است از بسته‌های الکلی استفاده کند که این بسته‌های الکلی مطمئناً آسیب بیشتری را می‌رسانند، پس استفاده از یک مرطوب کننده یا چرب کننده که ترکیبات ارزانی هم هستند حتماً همیشه همراه فرد باشد که بعد از شست و شو از آن استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خشکی پوست ژل ضدعفونی کننده سبک زندگی پارسی خبر شستن دست استفاده کنند چرب کنند شست و شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • (ویدئو) راهکار‌های ساده برای افزایش احتمال باروری
  • ببینید | راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری
  • داستان شور نمکی‌ها و قصه شیرین کیک‌ و نوشابه بعدازظهر
  • درمان یبوست با این روش ساده
  • راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری