Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:22:45 GMT

قطعی برق مراکز آموزشی به دلیل بدهی را نخواهیم داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۷۸۵۰

قطعی برق مراکز آموزشی به دلیل بدهی را نخواهیم داشت

به گزارش افکارنیوز،

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق کشور با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر قطع برق برخی از مدارس به علت بدهی گفت: ما تحت هیچ شرایطی برق مراکز آموزشی در کشور را قطع نخواهیم کرد و این موضوع از پایه کذب است.

اخبار اقتصادی- او ادامه داد: به طور کلی در کشور برق مراکز آموزشی و مساجد رایگان است، ولی انتظار ما این است که مدیران مراکز آموزشی در کشور الگوی مصرف را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: طبق مصوبه قانون همان گونه که حسینیه‌ها و مساجد  از پرداخت عوارض آب، برق و گاز معاف  شدند، مدارس هم از این طرح معاف هستند.

 رجبی مشهدی در پایان تصریح کرد: به طور کلی ما نیازمند اصلاح الگوی مصرف مناسب در منابع مختلف هستیم و جزو اصلی‌ترین گام‌های آن هم آموزش به فرزندان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: صنعت برق قطع برق مراکز آموزشی صنعت برق قطع برق مراکز آموزشی الگوی مصرف مراکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوعات مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی کنیم. در سطح کشور نیز دیدار معلمان نمونه کشور با مقام معظم رهبری نیز برگزار خواهد شد.

او می‌گوید: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد، چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تاثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزار‌هایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی نیز گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های متولی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل نمایند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبود‌هایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • همایش پویش حامیان آب در گلپایگان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • اصلاح الگوی تولید در زیربخش‌های شیلات و دامپرورری ضروری است
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد
  • اصلاح الگوی کشت تکلیف قانونی وزرات جهاد کشاورزی