Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی پرتغال ضمن ابراز رضایت از نمایش شاگردانش در شب مصاف خانگی با کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا درباره وضعیت رونالدو توضیح داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال پرتغال شب گذشته (شنبه) در نخستین بازی خود از مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، تورنمنتی که در اولین دوره برگزاری آن قهرمان شد، در دیداری خانگی به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرتغالی‌ها در حالی این بازی را به آسانی بردند که کاپیتان و ستاره خط حمله‌شان کریستیانو رونالدو را هم به دلیل گزیده شدن پایش توسط یک زنبور در اختیار نداشتند. رونالدو این بازی را از روی سکوها‌ تماشا کرد و به این ترتیب به نظر می‌رسد که هنوز شانس همراهی کشورش در بازی هفته دوم مرحله گروهی لیگ ملت‌ها را داشته باشد.

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال پس از این بازی به خبرنگارانی که درباره رونالدو از او سؤال پرسیدند، به شبکه RTP پرتغال گفت: من برای این بازی قصد نداشتم به رونالدو استراحت دهم. اگر او شرایط بازی داشت، قطعاً در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت و می‌توانست بازی کند. او صبح روز بازی تمرین کرد و الان هم احساس بهتری دارد. در حال حاضر وضعیت او به گونه‌ای است که می‌تواند همراه با ما به سوئد سفر کند. آنجا اما خواهیم دید که آیا او می‌تواند بازی کند یا نه. او مصدوم نیست اما عفونتی که در پایش به وجود آمده باید برطرف شود.

لیگ ملت‌های اروپا| پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت/ پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک

سانتوس اگرچه رونالدو را در اختیار نداشت اما از طرفی همین موضوع سبب خرسندی او شد، چرا که شاهد آن بود که تیمش بدون بهترین مهره‌اش نیز می‌تواند یک بازی مسلط ارائه کند؛ هر چند این مرد پرتغالی گفت که این موضوع او را غافلگیر نکرده است. سرمربی تیم ملی پرتغال ادامه داد: با توجه به چیزهایی که من در تمرینات تیمم در یک هفته اخیر دیدم، این بازیکنان به من نشان دادند که می‌توانند کارشان را پیش ببرند. این تیم بازیکنانی دارد که یکدیگر را خوب می‌شناسند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که یادشان بمانند در گذشته چه کاری‌های انجام داده‌اند. تیم من با نهایت تعهد و انگیزه بازی کرد. در بخشی از دقایق بازی هم شاید عملکردمان کمی افت کرده باشد اما این هم بخشی از فوتبال است.

پرتغال در گام بعدی‌ سه‌شنبه شب میهمان تیم ملی سوئد خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو تیم ملی فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو لیگ ملت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم

در چارچوب هفته سی ام لیگ پرتغال، تیم پورتو مهمان کاساپیا بود که با نتیجه چهار بر یک پیروز شد.

 مهدی طارمی که پس از ۱۱۱ روز یکبار دیگر در یک مسابقه از رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، باز هم روی جریان بازی اثرگذار بود و موفق شد با یک پاس طلایی و دیدنی، گل دوم تیمش را بسازد تا پورتو سه امتیاز حساس را از آن خود کند.

طارمی تا دقیقه ۸۵ در زمین حاضر بود.

تیم فوتبال پورتو در جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال پس از تیم‌های اسپورتینگ لیسبون (۷۷ امتیاز) و بنفیکا (۷۰ امتیاز) با ۶۲ امتیاز سوم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • فیلم/ تظاهرات حامیان فلسطین در پایتخت سوئد
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست