Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:41:12 GMT

سهم دستگاه های استان فارس در حوزه خانواده معین گردد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۰۵۰

سهم دستگاه های استان فارس در حوزه خانواده معین گردد

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی پیش از ظهر یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین اصولی که در حوزه خانواده باید به آن توجه ویژه ای شود موضوع توجه به آموزش و پرورش هم در حوزه آکادمیک و هم حوزه رفتار شناسی اجتماعی است.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس تصریح کرد: خانواده زیر بنای فرهنگی فعالیت‌های اجتماعی از این رو بایستی توجه ویژه‌ای به حوزه خانواده در تمامی شاخصه‌های اجتماعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس متذکر شد: یکی از الزامات موفق بودن طرح‌ها دارای برنامه بودن در تمامی حوزه‌ها است از این رو می‌توان گفت دستگاه‌های اجرایی اگر دارای برنامه باشند می‌توانند با اصلاح برنامه‌ها به نقطه هدف و بهبود جامعه برسند اما اگر برنامه در فعالیت‌های اجتماعی وجود نداشته باشد نمی‌توان انتظار داشت که به تعالی رسید.

وی افزود: می‌توان گفت با توجه به نقش دستگاه‌های مختلف در حوزه‌های مسائل اجتماعی از این رو تعیین میزان فعالیت و نوع فعالیت دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اقدامات اجتماعی قابل توجه و الزام‌آور است.

او طرح خانواده متعالی را حاصل تجارب و اندیشه‌های افراد صاحب نظر در این حوزه معرفی کرد و افزود: این طرح دو مؤلفه اصلی دارد، یکی آموزش و دیگری حمایت؛ برای هر دو موضوع دستگاه‌هایی داریم که وظایفی منطبق بر این دو مؤلفه دارند و باید از توان دستگاه‌های اجرایی برای عملیاتی شدن این موضوع بهره گرفت.

کد خبر 5016710

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز فارس استانداری فارس محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!