Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

این روزها انحصار پروازهای ترکیه به دست ایرلاین قطری افتاده به طوری یک مسافر ایرانی برای سفر به ترکیه باید برای تهیه بلیت پرواز رفت و برگشت بیش از 100 میلیون تومان هزینه کند!

به گزارش خبرنگار تین نیوز، انحصار پروازهای تهران-استانبول بعد از شیوع کرونا به دست ایرلاین قطری افتاد؛ در حالی شرکت هواپیمایی ترکیش، در این مدت دو ماهه چندین بار اعلام کرد پروازهای خود را به ایران از سر خواهد گرفت اما هر باره به بهانه شیوع کرونا اقدام به لغو پروازهای خود کرد که در این بین تعداد زیادی از مسافران سرگردان و حتی برخی موفق به استرداد بلیت خود نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی ترکیه مجوز پروازها به ایران را به بهانه شیوع کرونا را نمی دهد که ایرلاین قطری در اقدامی عجیب و به دور از توجه مسئولان هواپیمایی، اقدام به جابه‌جایی مسافران ایرانی به استانبول آن هم با قیمت‌های نجومی می‌کنند اما سؤال اینجاست که چرا ترکیه اجازه برقراری پروازهای بین تهران-استانبول را نمی‌دهد، اما این مجوز برای ایرلاین قطری صادر شده و میتواند مسافران ایرانی را به دوحه ببرد و از آنجا به استانبول ببرد.

بیشتر بخوانید:  

◄ پروازهای ترکیش از مبدا ایران کنسل شد
 

امروز در سایت‌های فروش آنلاین قیمت بلیت تهران-استانبول توسط هواپیمایی قطر ایرویز بیش از 51 میلیون تومان به فروش می‌رسد که این پرواز یک توقف 7 ساعت و 25 دقیقه‌ای در دوحه خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز، پیش از این نیز شرکت ترکیش در بخش‌نامه‌ای اعلام کرد از ۱۶ جولای (۲۶ تیرماه) پروازهای این ایرلاین به ایران از سر گرفته می شود و حتی بلیت فروشی در مسیر تهران- استانبول هم آغاز شد اما این ایرلاین ترکیه‌ای اقدام به کنسلی پروازها کرد که واکنش شدید مسافران را در پی داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ایرلاین قطر پروازهای ایران و ترکیه پروازهای تهران استانبول تهران استانبول ایرلاین قطری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد که صبح امروز دچار تاخیر یا تعلیق شده بود، مجددا به حالت سابق بازگشت.

به دنبال فعال شدن پدافند هوایی کشور، صبح امروز برخی پروازهای فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس اطلاعات حاصله، پروازهای فرودگاه امام راه اندازی شده و پروازهای خروجی از این فرودگاه از سر گرفته شد به طوری که پرواز تهران – تفلیس ساعت ۱۰:۳۰ انجام خواهد شد و هم‌اکنون کانتر پرواز آن باز شده و صدور کارت پرواز برای مسافران از سر گرفته شده است.

پرواز رم-تهران هما هم که به خاطر بسته بودن فرودگاه امام، مهرآباد و فرودگاه جایگزین یعنی فرودگاه اصفهان در حال بازگشت به فرودگاه آنکارا بود دوباره به فرودگاه امام بازگشت و دقایقی دیگر در باند فرودگاه خواهد نشست.

پروازهای فرودگاه مهرآباد هم به حالت سابق بازگشته اما با توجه به تاخیر چندساعته در برخی پروازها، از مسافران خواسته شده قبل از عزیمت به فرودگاه، ساعت پروازها را بررسی کنند.

دیگر خبرها

  • شغل عجیب بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در چین!
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • پرواز رم ـ تهران به فرودگاه امام خمینی بازگشت
  • تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • تعلیق فوری پروازهای تهران، اصفهان و شیراز
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول