Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:54:21 GMT

دانش‌آموزان بهزیستی تهران نیاز به تبلت دارند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۳۵۱

دانش‌آموزان بهزیستی تهران نیاز به تبلت دارند

مهشید چوبکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود ۱۰ هزاردانش آموز زیر نظر بهزیستی هستند که برای شرکت در کلاس ها نیازمند تبلت و تلفن همراه های هوشمند هستند.

وی افزود: خیران و تهرانی‌ها می‌توانند در این امر خداپسندانه کمک کنند تا از این طریق دانش آموزی از تحصیل بازنماند.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران با اشاره به فراخوان پویش ایران همدل گفت: این پویش در جهت تامین کمک هزینه اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار، معیشت وسایل بهداشتی، درمانی و داروئی مددجویان بهزیستی به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر کسی در حد توان خویش می تواند کمک های خود را تا پایان ماه صفر به شماره حساب های اعلامی و کدهای دستوری واریز کند یا اینکه به صورت حضوری به مراکز بهزیستی تهران مراجعه کند و کمک های مادی خویش و یا اقلام را اهدا کند.

چوبکار با بیان اینکه با همکاری شهرداری تهران بنرهایی در راستای پیوستن مردم به پویش ایران همدل در سطح شهر تهران نصب شده است گفت: تا پایان هفته نیز در متروی تهران بنرهایی نصب می شود تا شهروندان با اطلاع از سامانه ها در این امر مشارکت کنند.

وی ابراز کرد: با شیوع ویروس کرونا مددجویان بهزیستی از لحاظ وضعیت مالی و معیشتی دچار مشکل شدند که کمک های مردمی می توانند باری از روی دوش این افراد بردارد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و کدهای دستوری #۹*۷*۷۳۳*، #۵*۵*۷۴۱* و #۳۰۰*۷۲۴* راههایی هستند که مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند حمایت های نقدی خود را نیز به این پویش ملی ارائه کنند.

برچسب‌ها شهر تهران بازگشایی مدارس اداره کل بهزیستی استان تهران دانش‌آموزان پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران بازگشایی مدارس دانش آموزان شهر تهران بازگشایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح

دریافت 12 MB کد خبر 6081003

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • تبریک دانش آموزان رباط کریمی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی + فیلم
  • دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند
  • اهدای گل دانش آموزان ساروی به نیروهای مسلح
  • چرا دانش آموزان می‌توانند برای ۴ درس امتحان نهایی تک ماده کنند؟
  • دانش‌آموزان در ۴ درس می‌توانند «تک ماده» کنند
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند