Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از توزیع 24سری جهیزیه به ارزش ده میلیارد ریال در قالب طرح کمک مومنانه بین زوج های جوان نیازمند این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سرهنگ مسعود اکبری صبح روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران از تهیه 24سری جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: به همت خیران عزیز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 24سری جهیزیه دارای 22 قلم جنس تهیه شد که تا روز شنبه به دست صاحبان خود می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ارزش ریالی این محموله که در قالب کمک مومنانه صورت گرفته است گفت: تمام اقلام 24سری جهیزیه از محصولات و کالاهای با کیفیت ایرانی است که ارزش مادی آن 10میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: این جهیزیه ها در قالب کمک مومنانه تهیه شده و برای جوانانی است که در اول زندگی هستند.

سرهنگ اکبری اعلام کرد: همچنین در دهه اول ماه محرم نیز پنج هزار بسته معیشتی، 10 هزار پک بهداشتی و دو هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در قالب طرح کمک مومنانه توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: 24سری جهیزیه کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید