Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:25:45 GMT

دانلود قسمت ۳۸ سریال دل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۵۸۹

دانلود قسمت ۳۸ سریال دل

قسمت ۳۸ سریال دل (قسمت هفتم فصل سوم) به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان روز چهارشنبه ۱۹ شهریور توسط سایت قانونی حلال دانلود توزیع می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، کورش تهامی، لیلا زارع، بهرام افشاری، مهراوه شریفی نیا، سعید راد، بیژن امکانیان، نسرین مقانلو، افسانه بایگان، مریم سعادت و… بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان این سریال آمده است:

رستا(ساره بیات) و آرش(حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی...

جهت دانلود قسمت جدید سریال دل روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت ۳۸ سریال دل

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود دانلود قانونی سریال دل سریال دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

نون خ ۵ به زودی تمام می‌شود!

کد خبر 845920 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • گناه بزرگ سازنده سریال گناه فرشته
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای
  • چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟