Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@09:07:02 GMT

آغاز ثبت‌نام آزمون DELE در کانون زبان ایران از 6 مهر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۸۶۱۵

آغاز ثبت‌نام آزمون DELE در کانون زبان ایران از 6 مهر

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی کانون زبان ایران، ثبت‌نام در این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سایت register.ili.ir صورت خواهد گرفت و قرار است آزمون کتبی بزرگسالان در تاریخ ۲۴ آبان ماه و آزمون کتبی نوجوانان در تاریخ ۲۳ آبان ماه برگزار شود. همچنین روز و ساعت آزمون شفاهی برای هر متقاضی در برگه ورود به جلسه درج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است، با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان، برگزاری یا عدم برگزاری این دوره از آزمون DELE، منوط به نظر ستاد کرونا و شرایط شیوع ویروس در تاریخ مذکور است. همچنین داوطلبانی که در دوره می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) ثبت‌نام کرده بودند و بعد از کنسل شدن آزمون انصراف ندادند نیاز به ثبت نام مجدد ندارند اما متقاضیانی که انصراف نداده ولی درخواست تغییر سطح دارند، باید مابه التفاوت هزینه ثبت نام را، در قسمت ویرایش ثبت‌نام پرداخت کنند. علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر فایل پیوست را مطالعه و یا با شماره تلفن ۸۸۴۹۲۱۹۲ تماس بگیرند. زمان ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، لذا متقاضیان لازم است در تاریخ‌های اعلام شده ثبت‌نام خود را تکمیل یا اطلاعات را ویرایش کنند.

برای مشاهده اطلاعات تکمیلی به فایل پیوست مراجعه کنید.

انتهای پیام/

31 / 320 کانون زبان ایران آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی DELE کانون زبان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کانون زبان ایران کانون زبان کانون زبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در پیامی از عملیات مقتدرانه سپاه علیه رژیم صهیونیستی قدردانی و حمایت خود را از اقدامات نیروهای مسلح علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کرد.

این ستاد در ابتدای پیام خود با اشاره به آیه ۲۲ سوره مبارکه سجده که می‌فرماید "انا من المجرمین منتقمون بی‌تردید ما از مجرمان انتقام می‌گیریم" آورده است: ما ندای ای لشکر صاحب الزمان (ع) آماده باش را بیش از چهل سال است که فریاد کرده‌ایم و امروز همگام با پیادگان طریق حسین (ع) به مرزهای عبور از خط پایان عصر نکبت، برای آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم. طلایه داران سپاه اسلام باران ستارگان خشم مقدس یک امت را بر سر جنود شیطان فرو ریختند.

در ادامه این پیام آمده است: مردمان سواحل مقاومت از خلیج فارس تا خزر و از دریای سرخ تا سواحل مدیترانه، به شکرانه نور باران شبانه مسجدالاقصی با چشمان گریان از شوق سر به سجده نهاده‌اند و آیه (و مارمیت…) این روزها و شب‌ها ورد زبان کودکان غزه شده است.

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در بخش دیگری از این پیام اشاره کرده است: در موعد شکسته شدن بغض مقاومت و خروش زمین و آسمان وعده صادق تحقق یافت و حجت بر اهل ایمان تمام شد که ای مردم، این راه آمده را تا آزادی قدس ادامه دهید و در آدینه‌ای که مزین است به نام زیبای حضرت فرمانده (عج)، در یادآوری و گرامیداشت غیور مردی رزمندگان سپاه اسلام همگام با موکب داران، حسینیان، اربعینیان و نمازگزاران بعد از نماز وحدت بخش جمعه در سرتا سر جغرافیای عزت و شرف و سربلندی در حمایت از عملیات وعده صادق نیروهای مسلح و حمایت از مردم مظلوم غزه غریو الله اکبر را از سویدای دل بر زبان جاری می‌سازیم و رجاء واثق داریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف و بازگشت فلسطین به آغوش جهان اسلام خواهیم بود.

کد خبر 6081463

دیگر خبرها

  • چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه
  • تغییر تاریخ آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • امکان ثبت‌نام مجدد در آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • آغاز ثبت‌نام آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری