Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی نسبت به نامه احمد توکلی در رابطه با انتشار اسناد ۷۰۰ ملک واگذار شده‌ی شهرداری به دیگران واکنش نشان داد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد توکلی محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال مانند سنوات گذشته با شروع تدریجی بازار رهن و اجاره نظارت بر مشاورین املاک آغاز شده، گفت : این نظارت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز شده و به صورت مستمر تا پایان آبان ماه و آخرین موارد جابجایی مستاجران ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز به صورت موردی چنانچه گزارشی از تخلف به دست ما برسد، برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این نظارت‌ها در قالب گشت‌های مشترک با همراهی راه و شهرسازی، دادگستری، اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از مواردی که در این بازرسی‌ها مد نظر قرار می‌گیرد یاد کرد و رعایت حق کمیسیون مصوب، صدور کد رهگیری، عدم اجاره منازل مسکونی با قیمت نامتعارف و... را از مهمترین این موارد برشمرد.

شاهی خاطرنشان کرد: به علاوه چنانچه مستاجران و مالکان تخلفی را از سوی مشاورین املاک مشاهده کردند، می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات، شکایت خود را به ثبت برسانند.

وی هدف از این نظارت‌ها را جلوگیری از تخلفات و ایجاد التهاب در بازار رهن و اجاره و کمک به شرایط مستاجران اعلام کرد که هر ساله دنبال می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته نیز در مجموع ۳۴۸ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک کرمانشاه صورت گرفت، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها برای ۱۶۳ بنگاه مشاور املاک پرونده تشکیل شد و ۱۱۷ واحد محکوم شدند که جریمه آنها بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال بود. سه واحد متخلف پلمب شدند.

به گفته شاهی، عمده تخلفات سال گذشته مربوط به عدم رعایت کمیسیون مصوب و سقف افزایش اجاره بها در قرارداد‌ها بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • صدور اولین سند اعیانی توسط سازمان ثبت
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین