Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@19:12:23 GMT

عوامل ۱۱۰ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۹۹۰۱۲

عوامل ۱۱۰ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو با ۱۱۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش ایمنا، سردار عباسعلی محمدیان، اظهار کرد: در پی افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در برخی مناطق کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس کلانتری اسلام آباد کرج در پی مأموریت به یک نفر درکه در محل خلوت در حال پرسه زدن مشکوک که با زیر نظر قراردادن وی مشخص شد که در حال شناسایی خودروها برای سرقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: مأموران وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که با همدستی ۲ نفر دیگر در خصوص سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف کرج اعتراف کرد.

وی افزود: مأموران پلیس در کمترین زمان همدستان این سارق را طی ۲ عملیات مختلف دستگیر که در اعترافات خود به ۱۱۰ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری لوازم داخل خودرو کشف شد، افزود: تعداد بسیار زیادی از خودروهایی که مورد سرقت قرار گرفته بدون تجهیزات ایمنی بوده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار محمدیان، به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه سرقت از عموم شهروندان خواست، ضمن توجه جدی به هشدارهای پیشگیرانه پلیس، از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت خودداری کنند، همچنین وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های موجود در سطح شهر پارک کرده و خودرو خود را به تجهیزات ضد سرقت مانند قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال مجهز کنند.

کد خبر 442747

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز سرقت دستگیری خودرو استان البرز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لوازم داخل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه کرده و از محل متواری می‌شوند همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده ای را تهدید و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام یک سری اقدامات هوشمندانه نهایتاً هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات کاملاً دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ارزش اموال سرقتی توسط این باند را ۳ میلیارد ریال اعلام و گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کرده و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6087878

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد