Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالمجید دراهکی روز یکشنبه در این آئین افزود: از میان ۳۱۰ نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، ۱۲۰ نفر شرکت کننده توانستند به مسابقات مرحله استانی راه یابند که باتوجه به شرایط جامعه ۹۸ نفر از این افراد در ۲۳ رشته مهارتی طی امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ ) شهریور بایکدیگر به رقابت lمیپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا آزمون مرحله استانی سال ۹۹ با رعایت دستور العمل های بهداشتی در برخی از رشته‌ها به صورت حضوری و در برخی دیگر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

دراهکی گفت: نفرات برتر برای حضور در مرحله کشوری که بصورت غیر متمرکر در ۱۵ استان کشور از مهر لغایت آذرماه سال جاری برگزار می‌شود به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی می‌شوند.

وی یادآورشد: شرکت کنندگان نوزدهمین دوره مسابقه ملی مهارت در استان در رشته‌های الکترونیک، رباتیک، لوله کشی گرمایشی، ساخت و تولید، جوشکاری، طراحی گرافیک ، راهکارهای نرم افزار برای تجارت، طراحی فضای سبز، آشپزی، قنادی، فناوری اتومبیل، تهویه و تبرید، کابینت سازی ،نجاری ،کاشیکاری،آجرچینی،گل آرایی،طراحی وب،تاسیسات الکتریکی،تعمیر ماشین الات سنگین،اتصالات چوبی،فناوری مد و کنترل صنعتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

دراهکی هدف از برگزاری مسابقه‌های ملی مهارت را شناسایی نخبگان مهارتی، استفاده از ظرفیت آنها در راستای پیشبرد هدف‌های اقتصادی، اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر اضافه کرد: ۴۵ کارشناس درون سازمانی و ۲۰ کارشناس برون سازمانی داوری مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقه های ملی مهارت را در این استان بر عهده دارند که پس از پایان ۲ روز مسابقه نفرات تیم‌های برتر برای اعزام به مسابقه کشوری معرفی می‌شوند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقه استعدادیابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقه استعدادیابی بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مسابقه استعدادیابی مرحله استانی ملی مهارت حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ احسان طاهری گفت: از مجموع هزارو ۳۵۱ دانش آموز سمپادی استان بیش از سی درصد از دانش آموزان در مرحله مدرسه‌ای کنگره قرآنی مدارس سمپاد استان شرکت کردند.
وی افزود: ۲۰۰ دانش آموز سمپادی در رشته قرآئت قرآن کریم، ۱۲۳ دانش آموز در رشته حفظ، ۳۵۰ دانش آموز در رشته مفاهیم شرکت کردند.
وی گفت: ۵۰ نفر از دانش آموزان امتیاز لازم را برای شرکت در مرحله استانی کنگره قرآن کریم کسب کردند که امروز در مرحله استانی با هم به رقابت و برگزیدگان استانی برای معرفی به مرحله قطبی معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری