Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اهواز، بیژن کریمی بیرگانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر افزود: انتخاب واحد دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1399 -1400، مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، کاردانی و همچنین دانشجویان مهمان و انتقالی از 12 تا20 شهریور ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که انتخاب واحد دانشجویان شامل کلیه گروه های آموزشی واحد اهواز است، زمان انتخاب واحد رشته های مختلف را به این طریق اعلام کرد:

- کلیه گروه های آموزشی مقطع دکتری 12 و 13 شهریور ماه.

- رشته های فنی و مهندسی،پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی مقاطع کاردانیف کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 و 16 شهریور ماه.

- رشته های علوم انسانی،علمی کاربردی،مدیریت و اقتصاد، علوم پایه، هنر و پردیس :17 تا20 شهریور ماه.

کریمی بیرگانی در خصوص زمان انتخاب واحد دانشجویان مهمان و انتقالی نیز گفت: انتخاب واحد این دسته از دانشجویان در همه رشته های تحصیلی از 12 تا 20 شهریور ماه انجام می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد اهواز افزود: انتخاب واحد دانشجویان به صورت اینترنتی و اط طریق پورتال به نشانی www.iauahvaz.ac.ir انجام می شود.

وی ادامه داد: زمان و ساعت دقیق انتخاب واحد براساس زمان بندی اعلام شده در صفحه شخصی هر دانشجو از طریق سامانه آموزشی واحد اهواز قابل دریافت است.

کریمی بیرگانی زمان حذف و اضافه انتخاب واحد دانشجویی را 10 تا 14 مهرماه اعلام کرد و در خصوص زمان شروع کلاس ها گفت: تابع تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه و ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص زمان و نحوه شروع سال تحصیلی هستیم و در هر صورت این دانشگاه امادگی لازم را برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و یا حضوری را دارد.

317 / 167 دانشگاه آزاد اهواز انتخاب واحد نیمسال اول تحصیلی حذف و اضافه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اهواز انتخاب واحد نیمسال اول تحصیلی حذف و اضافه انتخاب واحد دانشجویان شهریور ماه واحد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!

دولت و مجلس در طرحی به دنبال تغییر زمان بازگشایی مدارس هستند و بر این اساس ممکن است زمان آغاز سال تحصیلی از ۱۰ شهریور باشد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، تغییر تقویم آموزشی مدارس در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.

این طرح با پیشنهاد 26 نماینده تدوین شده و در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده است و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

آغاز سال تحصیلی از "مهر" به "شهریور" تغییر می‌کند؟!

طبق گفته‌های مهدی یزدان‌پناه؛ معاون حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی قرار است با توجه به شرایط اقلیمی و البته مجوز مجلس، تقویم آموزشی مدارس در اختیار دولت قرار بگیرد بر این اساس برای استان‌های سردسیر همچون آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و زنجان آغاز سال تحصیلی از 10 شهریور و برای مناطق گرمسیر کشور از 10 مهر باشد.

به اذعان کارشناسان یکی از نگرانی‌ها این است که طبق این طرح، تقویم آموزشی در تمام مناطق کشور دستخوش تغییر شود و در استان‌هایی همچون تهران، البرز، مازندران و ... سال تحصیلی از 10 شهریور آغاز شود، این موضوع دهه 70 هم تجربه شد که با موفقیت همراه نبود و در نهایت با ورود مجلس، آغاز سال تحصیلی از اول مهر به عنوان قانون مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا شهریور سال جاری
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی