Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای یاد و خاطره شهدای گلگون کفن قیام خونین یوم الله ۱۷شهریور (جمعه سیاه) را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن این بیانیه آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام امام خمینی ره به مناسبت یوم الله 17شهریور:

 

هفده شهریور مکرر عاشورا و میدان شهدا مکرر کربلا و شهدای ما مکرر شهدای کربلا و مخالفان ملت ما، مکرر یزید و وابستگان او هستند؛ اکنون وقت آن است ما که وارثان این خون ها هستیم از پای ننشینیم تا فداکاری آنان را به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

قیام خونین 17 شهریور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی رضوان ا... تعالی علیه، آن را یوم ا... برشمردند، یادآور عزم و اراده ملتی است که در مسیر حفظ ارزش ها و آرمان هایش خطر را به جان خرید و در مقابل آتش دژخیمان سفاک و جلاد سینه سپر کرد، جمعه سیاه 57، «نه» بزرگ مردمی خداجو، حقیقت طلب و بی سلاح بود به نظامی دست نشانده و وابسته که می رفت تا دیانت، سیادت و عزت برآمده از فرهنگ یکتا پرستی سرزمین موحدان و پاکان را در پس آمال دنیاطلبانه و دین ستیز خود به قهقرا بکشد.

 

واقعه تلخ و  خونین 17شهریور که خون مطهر خیل عظیمی از عاشورائیان، میدان ژاله را گلگون کرد؛ نقطه عطفی شد برای آغازی درهم کوبنده و شروعی بر اضمحلال حکومت جائر و مستبد که ظلم، فساد، تبعیض و بی عدالتی بر تمام ارکان نظامش سایه افکنده و نگاه زمامداران بر مردمانش نگاه ارباب-رأیتی بود وسنگینی طوق طاغوت بر گرده مردم  ستمدیده در کنار تحقیر وابستگی به نظام سطله و  غرب دردی مضاعف بود.

 

پس از گذشت چهار دهه از جانفشانی، ایثار و پایمردی جبهه ثار الله امروز شاهد به ثمر نشستن خون مطهر شهدای هفدهم شهریور و تمامی جانبکرفان جبهه توحیدی  به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بوده و به  برکت این مجاهدت ها و ایثار و استقامت پدران و مادران شهدا؛ انقلاب اسلامی بالنده و پویا، در مسیر آرمان شهدا با رهنمودهای حکیمانه و راهگشای  مقام عظمای ولایت مدظله العالی  قله های ترقی، عزت و پیشرفت را در اوج عزتمندی و اقتدار می پیماید.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با عرض تسلیت ایام اسارت آل ا... صلوات ا... و سلام علیهم اجمعین و گرامیداشت یادوخاطره شهدای گلگون کفن قیام 17شهریور و دیگر شهدای والاگهر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضمن تجدید عهد با آرمانهای الهی و مقدس شهدای والامقام، امام راحل عظیم الشأن و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله؛ علو درجات تمامی شهدای عزیز این یوم ا... را از درگاه احدیت مسئلت دارد.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات قیام 17 شهریور بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سیدمحمدحسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه به‌ویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار داشت: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهیونیستی را به نمایش درآورده است.

وی افزود: سکوت خفت‌بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به‌ظاهر بی‌طرف بین‌المللی مایه شرم است و این حوادث به‌خوبی ماهیت جریان‌های مختلف را برای مردم جهان روشن کرده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم دیار 15 خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار 15 خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن‌شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب‌الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین را راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه‌اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش‌های دیگر این برنامه خواهد بود.

درخواست علمای یمن از امت اسلامی درباره غزه

مسئول ستاد مراسم و مناسبت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه‌های فرهنگی متعددی پیش‌بینی و اجرایی خواهد شد.

محمودی در پایان سخنان خود از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین۱۴۰۳ در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در سواحل بوشهر
  • ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است
  • ضرورت اجرای مدیریت نوا در ساحل بوشهر
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه