Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: امتحانات پایان‌ترم تابستان دانشجویان این دانشگاه با توجه به شیوع کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

محمدمهدی نادری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهربا بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا در کشور، امتحانات پایان‌ترم تابستان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حال برگزاری است، اظهار کرد: حفظ سلامتی جوانان اولویت ما در دانشگاه بوده و تلاش داریم دانشجویان در کنار علم‌آموزی و دانش، سلامتی خود را مقابل ویروس کرونا حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: پیش از امتحانات جلسات مختلفی با دست‌اندرکاران برگزاری امتحانات برگزار شد و تمام جوانب موضوع در ارتباط با پیشگیری و ضدعفونی‌کردن هرروزه جلسات امتحان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حدود زیادی حافظ سلامتی دانشجویان و کارکنان دانشگاه است، ادامه داد: برای برگزاری امتحانات پایان‌ترم تمام تدابیر بهداشتی با رعایت پروتکل‌های مربوط و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش درنظرگرفته شده و برای  افراد مشکوک پس از تب‌سنجی در مکان آزمون محیط ویژه‌ای درنظرگرفته شده است.

نادری خاطرنشان کرد: محیط دانشگاه و عوامل اداری، اجرایی و استادان آمادگی لازم برای سال تحصیلی جدید دارند و تمام پروتکل‌های بهداشتی در صورت برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری به‌صورت جدی رعایت و نظارت خواهد شد.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر امتحانات پایان ترم فاصله گذاری اجتماعی پروتکل های بهداشتی دانشگاه آزاد اسلامی پروتکل های بهداشتی امتحانات پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۹۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان همکاری اسلامی (OIC) و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی (IIUM) به طور مشترک رویدادی فرهنگی سه روزه (OIC-CA 2024) در کوالالامپور با عنوان «پویایی‌های بین فرهنگی در جنوب شرق آسیا: وضعیت فعلی، فرصت‌ها و چشم اندازهای آینده» برگزار کردند.
 
این سمینار بین‌المللی از 22 تا 24 آوریل 2024 با موضوع «پرورش خرد، الهام بخشیدن به تعالی و شکل دادن به آینده» برگزار شد.
 
تمرکز این رویداد در روز اول متمرکز بر استراتژی‌هایی بود که برای پرورش بهتر آرمان‌های فرهنگی، احترام متقابل، همزیستی مسالمت‌آمیز و مشارکت سودمند هستند.
 
همچنین نقش سازمان همکاری اسلامی در ترویج نزدیکی فرهنگی میان کشورهای عضو آن مورد تاکید قرار گرفت، چرا که فرهنگ، ابزاری موثر برای قدرت نرم در جهان اسلام و فراتر از آن است.
 
در 23 و 24 آوریل نیز موضوعات مختلفی از جمله هوش مصنوعی، نقش گفت‌وگوی بین فرهنگی در حل مشکلات معاصر، نقش روشنفکران در به حداقل رساندن تضادهای اجتماعی از طریق مشارکت اجتماعی و... و وضعیت گفت‌وگوی بین فرهنگی در آسیای جنوب شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
همچنین در اولین روز این سمینار بین‌المللی، یک رویداد جانبی با موضوع نسل‌کشی فرهنگی اسرائیل علیه هویت تاریخی فرهنگی، مذهبی، بهداشتی و آموزشی فلسطین برگزار شد.
 

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها