Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساجد کامبوج از روز ۱۱ سپتامبر درهای خود را پس از یک دوره تعطیلی ۶ ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا به روی نمازگزاران باز می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «khmertimeskh»،مساجد کامبوج از روز 11 سپتامبر درهای خود را پس از یک دوره تعطیلی 6 ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا به روی نمازگزاران باز می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درهای مساجد کامبوج از روز 11 سپتامبر هر هفته جمعه به روی نمازگزاران باز خواهد شد.

 

«مام بانهنگ»؛وزیر بهداشت کامبوج با اعلام این خبر گفت: نمازگزاران باید خود را ملزم به رعایت دستورالعمل های صادر شده از سوی وزارت بهداشت هنگام ورود به مساجد کنند.

 

وی افزود: نمازگزاران باید از مساک استفاده کنند،دمای بدن خود را چک کنند،به طور مرتب دست های خود را با آب و صابون بشویند و با الکل و ژل های بهداشتی ضد عفونی کنند.

 

وزیر بهداشت کامبوج همچنین تاکید کرد که کودکان و افراد سالخورده اجازه ورود به مساجد را ندارند.

 

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت بهداشت همه شرکت کنندگان در نمازهای جمعه باید از دست دادن خودداری کنند و این نمازها نباید بیشتر از 30 دقیقه به طول بینجامند.

 

اقدام به بازگشایی مساجد در کامبوج پس از آن بود که شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور تحت کنترل قرار گرفت.

 

بر اساس گزارش وزارت بهداشت،کامبوج به طور کلی 274 مورد ابتلا به بیماری کرونا را به ثبت رسانده است که از این تعداد 272 نفر درمان شده اند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کامبوج کرونا مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتیر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۳ هزار و ۹۷۰ نفر افزایش یافت.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، شماری مجروحان حملات رژیم صهیونیستی هم به ۷۶ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت جنایت کشتار جمعی شد که بر اثر آن ۷۱ نفر شهید و ۱۰۶ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6081971

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه خمین در حمات مردم فلسطین
  • (تصاویر) راهپیمایی نمازگزاران جمعه در حمایت از عملیات سپاه پاسداران
  • نمازگزاران کرمانشاهی از حمله سپاه پاسداران به اسراییل حمایت کردند
  • خشم نمازگزاران لرستانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد