Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@22:57:44 GMT

محمدرضا طالقانی و کوروش سلیمانی در «حس مشترک»

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۰۵۵۴

محمدرضا طالقانی و کوروش سلیمانی در «حس مشترک»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این برنامه یکشنبه ۱۷ شهریور نیز میزبان کوروش سلیمانی خواهد شد تا درباره تجربه های معنوی و ارادت این هنرمندان به امام حسین (ع) با ایشان به گفتگو بپردازد.

حس مشترک علاوه بر این گپ و گفت ها میزبان واقفینی از سراسر کشور است تا پیرامون فرهنگ ارزشمند وقف با آنها گفتگو کند. 

همچنین در کنار این مهمانان، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و گام‌های ارزشمندی برای رضای خدا و خدمت به خلق برداشته‌اند مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«حس مشترک» کاریست از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه به تهیه‌کنندگی پویان هدایتی و سردبیری آزاده بهرامی که هر شب بعد از گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1429503

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون برنامه های تلویزیونی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا با بیان اینکه این اجلاسیه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای این اجلاسیه تاکید کرد. وی همچنین به دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان در پاییز امسال اشاره کرد و گفت: این کنگره مهمترین برنامه فرهنگی سال جاری در استان است که باید برنامه ریزی مناسبی در جهت برگزاری آن انجام شود. روستا با بیان اینکه وظایف دستگاه‌ها به آنها اعلام شده است گفت: باید فضاسازی شهری توسط شهرداری‌ها در این زمینه انجام شود. وی با تاکید بر اینکه زیباسازی و منظر شهری باید به سمت کنگره ملی شهدا سوق داده شود، گفت: تاکنون شهرداری‌های گچساران و لنده نسبت به آماده سازی شهر برای کنگره شهدا اقدامات خوبی انجام داده‌اند. معاون استاندار از نصب بنر‌های کنگره ملی ۲ هزار شهید استان خبر داد و گفت: مشکلات مربوط به کمیته عمرانی در شهرستان‌ها احصاء و ارجاع داده شود تا در ستاد مرکزی مطرح و رفع شوند.

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمدیاسوج
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی