Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@09:08:52 GMT

اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری در منطقه ۲۲

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۰۸۸۹

اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری در منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ از اجرای فاز غربی خط ۱۰ مترو در هفته جاری در منطقه ۲۲ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی نوذرپور در توضیح کلنگ‌زنی خط 10 مترو و اتصال شبکه حمل و نقل ریلی به این منطقه گفت: خط 10 مترو که از شمال شرقی (زین الدین) به شمال غربی تهران در وردآورد وصل می‌شود در مطالعات جامع ریلی تهران دیده شده و تأییدیه شورای عالی ترافیک کشور را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خط 6 مترو در انتهای منطقه 5 و خط 7 تا انتهای منطقه 2 به اتمام می‌رسند، افزود: خط 10 که دارای مسیر شرقی- غربی است تمام خطوط شمالی- جنوبی متروی تهران را قطع می‌کند.

نوذرپور با بیان اینکه فاز غربی خط 10 در هفته جاری کلنگ زنی می‌شود، ادامه داد: فاز غربی این خط از نمایشگاه بین المللی تا وردآورد در نظر گرفته شده که در اولویت اجرا قرار دارد. این خط از نمایشگاه بین المللی شروع و در میدان کتاب به خط 7 متصل می‌شود، سپس در شهران به خط 6 متصل و پس از آن در وردآورد به خط 5 می‌رسد.

شهردار منطقه 22 عنوان کرد: پیش بینی‌های اولیه این است که حدود 9 تا 10 ایستگاه این خط در منطقه 22 قرار خواهد گرفت و این خط با خط‌هایی مانند یک ، 3، 5، 6 و 7  تبادل مسافر انجام می‌دهد. همچنین فاز غربی خط 10 به پنج بخش اجرایی تقسیم می‌شود و طبق برنامه قرار است هر چه سریعتر بخش پنجم خط 10 از وردآورد به سمت ایران مال اجرایی شود.

وی اضافه کرد: در فاز یک خط 10 قرار است در بخش‌هایی که معارض وجود ندارد کار در چند جبهه آغاز شود. این فاز در منطقه 22 بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه دارد و اجرای آن سه سال طول خواهد کشید.

نوذرپور به خط 9 مترو نیز اشاره کرد و گفت: این خط از مترو چیتگر شروع و به سمت شمال آزادگان ادامه پیدا می‌کند و سپس از زیر همت، طول شرقی - غربی را طی می‌کند و به حالت نیمه لوپ به مرکز شهر منتقل می‌شود. البته زمان اجرای این خط مشخص نیست. علاوه بر این خط 11 نیز که از چیتگر به سمت جنوب تهران (حرم حضرت شاه عبدالعظیم حسنی) ادامه پیدا خواهد کرد، یک ایستگاه در منطقه 22 دارد.

کاهش 33 درصدی درآمد شهرداری تهران در سال جاریسازمان املاک و معاونت مالی شهرداری تهران در خصوص املاک واگذارشده شفاف‌سازی کنندنخستین "مرکز جامع سلامت درمانی شهرداری تهران" راه‌اندازی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران فاز غربی خط منطقه 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان در سطح این منطقه بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، گفت: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه ویژگی‌های اصفهان موجب می‌شود، آن را نصف‌جهان نیز قلمداد کنند، همچنین این کلان‌شهر به‌عنوان پایتخت ایران در دوره‌هایی نظیر صفویان همواره در طول تاریخ اسلامی کشور، مرکز فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و در حال حاضر نیز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است، اظهار کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل این شهر در تاریخ، هفته فرهنگی اصفهان از دوم تا نهم اردیبهشت در نظر گرفته شده است تا بیش از پیش به تمام ابعاد آن توجه شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های شهرداری برای هفته فرهنگی اصفهان افزود: در سطح منطقه ۱۵ شهرداری این کلان‌شهر نیز بیش از ۳۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود که در این زمینه پردیس فرهنگی کوثر با نگاهی ویژه برای همه گروه‌های مردمی اقدام به برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها کرده است، ضمن اینکه در دیگر فرهنگسراهای این منطقه نیز ویژه‌برنامه‌هایی برای این هفته تدارک دیده شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به رویدادها و ویژه‌برنامه‌های پردیس فرهنگی کوثر در هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: «بازی شو ۵» با محوریت بازی‌های بومی و محلی در این هفته نگاه ویژه‌ای به شادی بانوان دارد، همچنین در بازارچه باغ طوبی در این هفته با برپایی دستاوردهای خانگی و مشاغل خانگی بانوان تلاش کرده است گوشه‌ای از زحمات بانوان این منطقه را به نمایش گذارد.

نظری‌پور ادامه داد: جشنواره غذاهای سنتی اصفهان با عنوان «نون و نمک» چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پردیس فرهنگی کوثر برگزار خواهد شد که سعی شده است با نگاهی به پخت و تهیه غذاهای سالم، یک روز شاد و دورهمی را برای بانوان به ارمغان آورد.

وی اضافه کرد: گذر فرهنگی آفتاب همراه با اجرای غرفه‌های صنایع دستی خوشنویسی، بازی‌های بومی محلی و اجرای زنده رادیویی از دیگر برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است که از پنجم تا هفتم اردیبهشت به مدت سه روز از ساعت ۱۶:۰۰ و از جوار مزار مطهر شهدای گمنام در پاک کوثر خوراسگان پذیرای شهروندان است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: «مطبخ»، جشن اصفهان، نقاش‌باشی، مسابقه مجازی کتابخوانی، شیخ بهایی فخر اصفهان، اصفهان آبرنگی، قند عسل، محله گردی و اجرای تئاتر خیابانی از دیگر ویژه برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است.

کد خبر 747259

دیگر خبرها

  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • برپایی ایستگاه‌های حال خوب سلامت در معابر پر تردد