Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حشمت الله صمیمی گفت: بدهی گازبهای تمامی واحدهای گلخانه‌ای استان با پیگیری کارگروه تسهیل به مدت یک سال تقسیط شد تا یک گام به تحقق شعار سال نزدیک شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سید حشمت الله صمیمی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با تاکید بر اینکه این نشست فوری به دستور استاندار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش میزان فروش محصولات واحدهای گلخانه ای استان در نشست امروز این کارگروه مقرر شد که شرکت گاز نسبت به تقسیط بدهی گازبهای آنها در یک دوره یک ساله و از اول مهرماه امسال تا اول مهرماه سال ۱۴۰۰ اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این اقدام مهم برای کمک هر چه بیشتر به رونق تولید، تحقق بهتر شعار سال با عنوان جهش تولید و حمایت لازم از تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد و گلخانه داران استان نیز استقبال چشمگیری از آن کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اینک ۹۵ واحد گلخانه ای با مساحت بیش از ۳۳ هکتار در استان وجود دارد که از این تعداد ۲۸ مورد سبزی و صیفی، ۴۲ مورد گل رُز، ۱۷ مورد قارچ صنعتی و سنتی، پنج مورد نهالستان و سه مورد نیز گل های آپارتمانی است. 

صمیمی دوست عنوان کرد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این نشست بررسی مشکل برق مجتمع گلخانه ای قلات شهرستان بهمئی بود که مقرر شد شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام کند. 

وی ابراز داشت: مشکلات یک واحد تولید شن و ماسه واقع در منطقه دلی بجک سپیدار بویراحمد نیز در این نشست بررسی و مقرر شد که  اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صدور مجوزهای برداشت معدن برای آن همکاری لازم را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهارمین و آخرین مورد مطرح شده در این نشست بررسی مشکلات  مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری «زاگرس مال» شهر یاسوج مرکز استان بود.

صمیمی دوست اظهار داشت: این طرح بزرگترین مجتمع تجاری، تفریحی و گردشگری مرکز کهگیلویه و بویراحمد بوده و دارای مشکلاتی  شامل متصل نبودن به شبکه برق و فاضلاب و سنگفرش نبودن کوچه کنار آن است. 

وی افزود: مقرر شد که شهرداری یاسوج و شرکت های آب و فاضلاب و توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد مساعدت لازم را با سرمایه گذار بخش خصوصی این مجتمع به منظور رفع هر سه مشکل آن انجام دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مجتمع در ۱۰ طبقه، با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع و در قالب ۷۰  واحد در حال ساخت است.

صمیمی ، عنوان کرد: عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۹ آغاز و تاکنون نیز ۸۰۰  میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

وی ابراز داشت: اشتغال ایجاد شده از طریق این مجتمع پس از افتتاح آن بیش از ۳۰۰ نفر به طور مستقیم خواهد بود.  

صمیمی دوست گفت: پیش بینی می شود که این مجتمع تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

گفتنی است ۱۴ شهریور ماه در پی انعکاس خبری در یکی از رسانه های استان مبنی بر قطع گاز گلخانه های فرودگاه یاسوج معاونت اقتصادی استاندار شخصاً پیگیر این مسئله شده و امروز و پس از تشکیل ستاد تسهیل و با دعوت از نماینده گلخانه داران با تقسیط بدهی آنها نه تنها مشکل این تعداد تولید کننده را برطرف کرده بلکه این مصوبه اقتصادی را برای تمامی گلخانه داران استان تصویب کرده تا در این شرایط کرونایی مرهمی بر مشکلات اقتصادی تولید کنندگان باشد و با یک گام عملیاتی جهت جهش تولید در استان اقدام کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اقتصادی استاندار گلخانه داران گلخانه ای مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند