Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با حضور مدیرکل این نهاد و مسئول سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پایگاه مقاومت شهید خیراندیش کمیته امداد استان، گفت: بسیج خانه سخاوتمندان است و تا زمانی که تفکر بسیجی بر جامعه حاکم باشد، حکومت یک حکومت علوی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه حضور بااقتدار بسیجیان و کارکنان بسیجی ادارات درصحنه‌های مختلف و به‌ویژه در شرایط دشوار کشور هموار ه تعیین‌کننده است، افزود: بسیجی پست نیست، یک وظیفه است، بسیجی افتخار است و باید از آن حراست کنیم. 

مبشری بابیان اینکه ترویج و توسعه تفکر و فرهنگ بسیج می‌تواند زمینه‌ساز اقتدار کشور باشد، تصریح کرد: داشتن روحیه بسیجی موجب افزایش توانمندی کارکنان برای ارائه خدمت بی‌منت به مردم و به‌خصوص نیازمندان است. 

وی با تأکید بر اینکه بسیجی در کمیته امداد باری از دوش نیازمندان و محرومان برمی‌دارد، گفت: کارکنان کمیته امداد در همه حال با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و همچنین یاری‌رساندن به نیازمندان جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

سرهنگ پاسدار ارژنگ تند پور مسئول سازمان بسیج کارمندان ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم بابیان اینکه بسیجی با تفکر و روحیه انقلابی و جهادی خود در جهت رفع مشکلات مردم و خدمت بی‌منت گام برمی‌دارد، گفت: جهت هم‌افزایی با به‌منظور از رفع فقر از جامعه و به‌خصوص در استان، برای استفاده از توان و ظرفیت بسیج در حل مشکلات مردم آمادگی لازم را داریم. 

وی تصریح کرد:  از مسئولان و به‌خصوص بسیج ادارات می‌خواهیم که به‌صورت انقلابی، جهادی و بسیجی در میان مردم حضور پیدا کنند و خدمت صادقانه و بی‌منت و فارغ از جناح‌های سیاسی در اولویت کاری خود قرار دهند و در اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مسئولین در بین مردم و حل مشکلات آنان اقدامی جدی داشته باشند . 

 شایسته ذکر است در پایان این مراسم سید رضا موسوی مدیر برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت شهید خیراندیش این نهاد معرفی و از خدمات خداخواست روحیانی تقدیر شد. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده پایگاه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان

آیین اختتامیه برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان برتر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،سرهنگ پاسدار عیسی جمشیدی،مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آیین گفت:در ادامه اجرای برنامه هایی که در طول هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان و کانون های تابعه در نواحی برگزار شد امروز با محوریت گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان و همینطور بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هنرمند به ویژه شهید هنرمند سید مرتضی آوینی هنرمند مستند ساز، عکاس،نویسنده، روزنامه نگار و نظریه پرداز سینمای اسلامی ایرانی با حضور جمعی از هنرمندان عرصه های مختلف هنری آیین اختتامیه برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین و مدیران فرهنگی هنری در محل ستاد کنگره سرداران شهید استان برگزار شد.

جمشیدی با بیان اینکه در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد، افزود: در پایان از مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان ها، رؤسای انجمن‌های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان، هنرمندان شاخص عرصه های مختلف هنری، مسئولین فضای مجازی این سازمان و کانون های تابعه با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد