Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: تمامی دستگاه‌ها موظفند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به آموزش و پرورش کمک کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ظهر امروز جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری و حضور اعضای ستاد، در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، در این جلسه بر آموزش‌های غیر حضوری دانش‌آموزان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مجازی روحانی در مراسم بازگشایی مدارس باعث ایجاد سؤالات بی‌پاسخ در ذهن دانش‌آموزانانتقاد 3 نماینده مجلس از بازگشایی مدارس بدون رعایت پروتکل های بهداشتیهیچ کدام از 4 شیوه وعده‌ داده شده وزیر آموزش‌و‌پرورش برای بازگشایی مدارس عملی نشد!

مجید شیرانی در این جلسه اظهار داشت: باید برای دو تا سه هفته آموزش‌ها بیشتر، به صورت غیرحضوری انجام شود.  تمامی دستگاه‌ها موظفند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به آموزش و پرورش کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اشاره به اینکه خانواده‌ها به فرزندان، خودمراقبتی را آموزش دهند، تصریح کرد: آموزش‌ها به منظور ایجاد حساسیت بیشتر دانش‌آموزان در مدارس صورت گیرد، همچنین خانواده‌ها در رعایت موازین بهداشتی به مدارس کمک کنند.

سید راشد جزایری در ادامه این جلسه بیان کرد: از 1804 مدرسه، 1019 مدرسه ابتدایی بوده که از این تعداد 399 مدرسه براساس پروتکل‌های بهداشتی شناسایی شده که کمتر از 50 دانش‌آموز، 230 مدرسه کمتر از 20 دانش‌آموز هستند. 30 درصد مدارس استان کمتر از 50 دانش‌آموز هستند.

 رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به نظارت‌های روز گذشته بر مدارس استان، افزود: براساس دستورالعمل بایستی 10 درصد مدارس به صورت تصادفی طی دو هفته بازدید انجام شود که بناست طی دو هفته اول بازدید از 100 درصد مدارس صورت گیرد.

در ادامه فرحناز قائدامینی، با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته، حضور دانش‌آموزان در کلاس درس به صورت یک دوم، یک سوم و یک چهارم بوده که خوشبختانه روز گذشته 90 درصد دانش‌آموزان دعوت شده در مدارس حضور پیدا کردند و تعداد دانش‌آموزان حاضر در کلاس درس بیشتر از 10 نفر نبود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: ساعت حضور دانش‌آموزان در کلاس درس 35 دقیقه بوده که تلاش بر این است همه امور مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/7540/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل ها بازگشایی مدارس آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا مراد صحرایی در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت‌امنایی اظهار کرد: امید در ادبیات ما جایگاه ویژه‌ای دارد، برای تسخیر آینده باید با امید حرکت کرد.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه علم و امید برجسته است، علم در دست فردی قدرتمند است که امید داشته باشد به تغییر.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دیدن پیشرفت‌ها نسل جدید را امیدوار می‌کند، وقتی دانش‌آموزان سمپاد که دو درصد دانش‌آموزان کشور هستند بر روی عرشه کشتی در جنوب ایران قدرت کشور را مشاهده می‌کنند چراغ امید در دل آنها خاموش نمی‌شود.

صحرایی ادامه داد: دانش‌آموزان وقتی به شرکت‌های دانش بنیان رفته و مشاهده می‌کنند جوانان غیرممکن‌ها در ذهن آنها را ممکن کرده‌اند امید در دل آنها روشن می‌شود.

صحرایی متذکر شد: پیوند امید و پیشرفت بهترین پاسخ ما به جنگ ترکیبی است، مدرسه مزرعه آینده است، امروز در تحقق جایگاه برجسته علمی ایران در جهان نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است و این نهاد کودکان را خلاق و پرسشگر تربیت می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوند مدارس با شرکت‌های دانش بنیان باعث شکوفایی استعداد دانش‌آموزان می‌شود و آماده هستیم این موضوع را در ساختار تعریف کنیم و شرکت‌های دانش بنیان تعدادی از مدارس را به عنوان مدارس وابسته بپذیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری