Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:21:54 GMT

لیورپول قیمت ستاره مدنظر بارسا را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۴۷۸

لیورپول قیمت ستاره مدنظر بارسا را اعلام کرد

جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول با عدم تمدید قرارداد در آستانه جدایی از این باشگاه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شد، او خیلی زود فهرستی از بازیکنان درخواستی و نیز مازاد خود را به سران باشگاه داد. در فهرست درخواستی های او نام جورجینیو واینالدوم هافبک 29 ساله لیورپول به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

واینالدوم که سال 2016 از نیوکاسل به لیورپول پیوست، تنها یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد و تمایلی برای تمدید نیز از خود نشان نداده است. کومان که از تیم ملی هلند شناخت خوبی روی واینالدوم دارد، بسیار مُصر است تا او را در بارسا هم در اختیار داشته باشد.

باشگاه لیورپول هم که تمایلی ندارد این بازیکن را سال بعد رایگان از دست بدهد، با فروش او مخالفتی ندارد و طبق ادعای دیلی میرر، در پاسخ به درخواست بارسا رقم 17 میلیون یورو را اعلام کرده است در حالی که باشگاه کاتالان روی 15 به علاوه بندهای متغیر اصرار دارد. رقم نهایی انتقال قطعا بالاتر از 20 میلیون یورو نخواهد بود چرا که واینالدوم تنها یک سال از قراردادش باقیمانده است.

گفته می شود در مدیریت بارسا روی جذب واینالدوم تردیدهایی وجود دارد و برخی معتقدند تیاگو آلکانتارا می تواند گزینه مناسب تری باشد.

 

 

 

جورجینیو واینالدوم نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جورجینیو واینالدوم نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 نقل و انتقالات اروپا بارسلونا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!