Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -  پیرو اطلاعیه مورخ 99/05/22
پیرو اطلاعیه مورخ 99/05/22 در خصوص پرینت كارت شركت در آزمون سراسری 1399، بدین‌‌وسیله‌ نظر متقاضیان تحصیل دررشته تحصیلی علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1399 را به‌ نكات زیر جلب می‌نماید:
1- پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال 1399 بصورت متمرکز خواهد بود و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته های متمرکز اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


2- آزمون عملی تربیت بدنی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی كه‌ در جلسه آزمون روزهای پنجشنبه مورخ 99/05/30 و جمعه مورخ 99/05/31 حاضر بوده اند و (از تاریخ 99/05/28 لغایت 99/06/03) علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ مذكور در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام نموده‌اند بعمل خواهد آمد.
3- افرادی كه متقاضی آزمون عملی رشته تحصیلی علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی (دربخش پذیرش با آزمون)، شده اند، درصورت تمایل بعد از شرکت در آزمون عملی لازم است پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری با توجه به دوره‌هایی كه براساس كارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در زمان مقرر (اواخر شهریور ماه) نسبت به انتخاب كدرشته‌محل‌های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی كه علاقه دارند اقدام نمایند.
4- متقاضیان رشته‌ تحصیلی مذکور براساس اولویت‌بندی رشته‌های خود در فرم انتخاب رشته گزینش خواهند شد.
5-كارت شركت در آزمون عملی تربیت بدنی در حوزهای برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد. بر این اساس لازم‌ است‌ متقاضیان با همراه داشتن لباس‌ و كفش‌ ورزشی‌ منحصراً در روزهای تعیین‌ شده‌ در حوزه برگزاری حضور یابند. بدیهی ‌است‌ در صورت همراه ‌‌نداشتن‌ شناسنامه و كارت ملی توسط متقاضی‌ مراحل معاینات و آزمون ‌عملی‌ و مصاحبه از وی‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.
یادآوری مهم : متقاضیان رشته‌‌ تحصیلی علوم ورزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید از سلامت كامل جسمانی برخوردار بوده و بخصوص از سلامت قلبی و ریوی خود یقین داشته و آمادگی‌های لازم برای تستهای آزمون‌ عملی‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را داشته‌ باشند. با توجه به اینكه در محل حوزه برگزاری آزمون عملی معاینات پزشكی با نظارت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام خواهد شد نیاز به همراه داشتن گواهی سلامت و ارائه گواهی تندرستی برای متقاضیان نمی‌باشد.
6-متقاضیان رشته آموزش تربیت بدنی و علوم ورزشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر شركت در آزمون عملی، در صورتی كه در ردیف معرفی شدگان رشته های فوق قرار گیرند، می‌بایستی طبق اطلاعیه‌ای كه درخصوص زمان انجام مراحل مصاحبه رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان متعاقباً (دهه دوم مهرماه) توسط این سازمان اعلام می گردد، برای شركت در مصاحبه تخصصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی كه در دو قسمت مجزا توسط آموزش و پرورش برگزار خواهد شد نیز شركت نمایند. در غیراینصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزینش تلقی می‌گردد. به عبارتی همه متقاضیان باید حائز شرایط مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی بوده تا در گزینش نهائی كه براساس ضوابط این سازمان انجام می‌گردد، باشند.
7- متقاضیان رشته‌های‌ فوق در دوره روزانه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش در صورتی كه در آزمون عملی شركت نموده و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی در دوره فوق قرار بگیرند، حق ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسری سال 1400 به منظور انتخاب رشته محل‌های دوره روزانه را نخواهند داشت.
8- متقاضیان آزمون عملی تربیت بدنی درصورتی كه در موعد مقرر (از تاریخ 99/05/28 لغایت 99/06/03) نسبت به اعلام علاقه مندی و پرداخت هزینه آزمون عملی اقدام ننموده‌اند، درصورت تمایل برای شركت در آزمون عملی (به شرطی که در جلسه امتحانی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی روزهای پنجشنبه مورخ 99/05/30 و جمعه مورخ 99/05/31 حاضر بوده باشند) می‌توانند جهت بررسی وضعیت خود با همراه داشتن دو قطعه عكس، كارت شناسایی معتبر و همچنین شماره داوطلب و پرونده گروه آزمایشی شركت در آزمون، به محل برگزاری آزمون و به نماینده سازمان سنجش مستقر در شهرستان برگزاری، مراجعه نمایند.
9-آزمون عملی تربیت بدنی ‌برای همه متقاضیان:‌ از تاریخ 99/06/27 لغایت 99/06/30 به ترتیب دو روز برای برادران و دو روز برای خواهران برگزار می‌گردد. و متقاضیان می‌بایست فقط ‌براساس برنامه زمانی طبق استان محل اقامت مندرج در (اطلاعیه ای که متعاقبا در تاریخ 99/06/23 از درگاه اطلاع رسانی این سازمان و از درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی به نشانی https://ssrc.ac.ir منتشر خواهد شد) در آزمون عملی شركت نمایند.
10- متقاضیان رشته‌ علوم ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان باید علاوه بر مبلغ واریزی برای هزینه آزمون عملی (موضوع پرداخت 420.000 «چهارصد و بیست هزار» ریال در اطلاعیه مورخ 99/05/22)، می بایست حداکثر تا تاریخ 99/06/26 بابت انجام معاینه پزشكی و تست‌های سلامت و تندرستی مبلغ 450.000 (چهارصد و پنجاه هزار) ریال به شماره حساب 4001022603001582 و یا به شماره شبا IR760100004001022603001582 شناسه واریزی 385022674140107005100300340006 نزد بانك مركزی به نام درآمد اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی قابل واریز در تمامی شعبات بانك‌ها واریز نموده و یا مراجعه به درگاه پژوهشگاه به نشانی www.ssrc.ac.ir به صورت برخط (آنلاین) پرداخت نموده و در زمان و محل اعلام شده در اطلاعیه مورخ 99/06/23 به حوزه‌های برگزاری محل آزمون عملی مراجعه نمایند. همچنین لازم است عبارت «بابت معاینه پزشكی و تست‌های سلامت و تندرستی آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 1399» روی اصل فیش واریزی مبلغ 450.000 (چهارصد و پنجاه هزار) ریال درج شده و آن را در روز آزمون تحویل حوزه آزمون عملی نمایند.
یادآوری مهم برای متقاضیان:
1- آزمون متناسب با شرایط کنونی کشور بازبینی و فیلم شیوه اجرای آزمون، همراه با دستورالعمل های مربوطه، در درگاه پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی قابل مشاهده می باشد. متقاضیان گرامی می‌توانند با مشاهده فیلم و تمرین مهارتهای لازم، آمادگی نسبی بیشتری را برای شرکت در آزمون علوم ورزشی کسب نمایند.
2- همه متقاضیان موظف هستند لباس و کفش مناسب سالن ورزشی، وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک، دو جفت دستکش لایتکس و مواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند تا در زمان حضور در دانشگاه اقدام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایند.
3- همه متقاضیان موظف به رعایت فاصله 2 متری از عوامل اجرایی و سایر متقاضیان می‌باشند، ضمن اینکه و از رد و بدل کردن وسایل شخصی با سایرین جداً خودداری نمایند.
4- به منظور حفظ سلامت متقاضیان و خانواده آنان، از ورود افراد همراه به حوزه های اجرای آزمون عملی جلوگیری خواهد شد. این افراد می بایست در محیطی خارج از فضای دانشگاه در انتظار اتمام آزمون و بازگشت متقاضیان باشند.
5- متقاضیان گرامی می بایست یک ساعت قبل از حضور در حوزه، آب و مواد غذایی مورد نیاز خویش را مصرف نمایند تا در صورت طولانی شدن فرایند آزمون دچار ضعف جسمی نشوند. همراه داشتن نوشیدنی و میان وعده مناسب و مصرف شخصی این مواد بلامانع است (در حوزه های آزمون عملی مواد غذایی و نوشیدنی توزیع نمی شود و هر متقاضی می بایست شخصاً احتیاجات خود در این زمینه را مرتفع سازد).
6- به همراه داشتن دو قطعه عكس 4×3، لباس‌ وكفش‌ ورزشی‌، اصل شناسنامه و یا كارت ملی و اصل فیش هزینه تست‌های سلامت و تندرستی و انجام معاینه پزشكی به مبلغ 450.000 (چهارصد ‌و پنجاه هزار) ریال در زمان آزمون عملی ضروری است. در غیر اینصورت از متقاضی‌ آزمون ‌عملی‌ به ‌عمل ‌نخواهد آمد.
7- همه متقاضیان می‌بایست طبق برنامه‌ زمانی و اقدامات اعلام شده در این اطلاعیه و همچنین در اطلاعیه‌ای که در تاریخ 99/06/23 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد، عمل نمایند. آزمون‌ عملی علوم ورزشی قابل تمدید و یا تكرار نیست.
8- تکمیل فرم خوداظهاری:
تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز یک‌شنبه مورخ 99/06/23 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نموده و پرینت آن را در روز برگزاری آزمون نزد خود داشته باشند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.
9- نحوه اقدام متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:
متقاضیانی که در زمان اجرای این آزمون (از 99/06/27 تا 99/06/30) دارای نشانه‌های ابتلا به بیماری کووید-19 (بیماری کرونا) می باشند و علائم بیماری آنها از تاریخ 99/06/15 به صورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز 99/06/22 لغایت 99/06/23 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی که این فرم را تکمیل نمایند نباید در آزمون عملی که در تاریخهای 99/06/27 تا 99/06/30 انجام می‌شود حضور پیدا کنند. برای متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا در تاریخ دیگری که متعاقباً در مهر ماه با آنها هماهنگی می‌شود منحصراً در شهر تهران آزمون عملی برگزار خواهد شد.
10- باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کد رهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
در خاتمه اضافه می‌نماید كه متقاضیان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص همه روزه صبح از ساعت 8:00 الی‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الی‌ 16:00 با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌42163 با پیش شماره 021 در میان بگذارند.
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پردیس های دانشگاه فرهنگیان موسسات آموزش عالی آزمون عملی تربیت بدنی آموزش تربیت بدنی آزمون سراسری اطلاعیه مورخ 99 برگزاری آزمون فرم خوداظهاری متقاضیان رشته شرکت در آزمون آزمون عملی همه متقاضیان بیماری کرونا برای متقاضی سازمان سنجش همراه داشتن انتخاب رشته تاریخ 99 تاریخ 99 06 لغایت 99 06 خواهد شد مورخ 99 05 سال 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد

‌به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس پیرامون برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس توضیح داد: این آزمون در استان فارس، در ۳۶ شهرستان استان، با رعایت کامل مقررات حفاظتی برگزار می‌شود.

به‌گفته وی، از میان تعداد کل شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در کشور که تعدادشان ۱۱۵۲۵۱۸ نفر است؛ ۷۴۰۳۳ داوطلب مربوط به استان فارس است که ۴۸۳۹۴ نفر ایشان را بانوان و ۲۵۶۳۹ آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

باقری افزود: از میان تعداد کل داوطلبان استان فارس، به ترتیب بر اساس بیش‌ترین تعداد شرکت‌کنندگان در گروه‌های آزمایشی، ۳۶۲۷۹ نفر در رشته تجربی، ۲۲۶۲۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۷۳۸۹ نفر در رشته علوم ریاضی و فنی، ۴۶۵۴ نفر در رشته زبان‌های خارجی و ۳۰۸۵ نفر در رشته هنر شرکت دارند.

معاون آموزشی دانشگاه شیراز خبر داد: از شرکت‌کنندگان ۲۸۴۴۰ نفر مربوط به شهرستان شیراز هستند که ۹۹۹۴ آن‌ها را آقایان و ۱۸۴۴۶ ایشان را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون‌ها نیز گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون سراسری گروه‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی (صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌)، گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی (بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌) و گروه تجربی (صبح جمعه ۷ اردیبهشت‌) در استان فارس برگزار خواهد شد و با توجه به پذیرش دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری، داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان می‌بایست به یک دفترچه اضافی نسبت به سایر داوطلبان پاسخ دهند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان فارس گفت: آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۳ در ۳۶ شهرستان استان، در حوزه‌های متعدد وابسته به دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی، پیام نور، دانشکده‌های فنی حرفه‌ای و آموزش و پرورش فارس برگزار خواهد شد.

وی در خصوص شیوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون نیز گفت: کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ از روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل چاپ است و داوطلبان گرامی در صورت مشاهده ایراد در اطلاعات کارت می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۵ و ۶ اردیبهشت به باجه رفع نقص کارت آزمون سراسری شهرستان خود که در اطلاعیه‌های سازمان سنجش منتشر شده است؛ مراجعه کنند.

باقری خبر داد: باجه رفع نقص کارت داوطلبان شهرستان شیراز، در محل: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز واقع شده است.

نماینده سازمان سنجش در فارس یادآور شد: برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

کد خبر 6086891

دیگر خبرها

  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • کنکوری ها گول کانال های سوال‌فروش را نخورید
  • جزییات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان فارس اعلام شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کردند