Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلای سوشا مکانی دروازه‌بان سابق پرسپولیس که در لیگ سوئد حضور دارد در بازی این هفته میوندالن ۶ بار دروازه‌اش باز شد اما گلر سابق سرخ‌ها با انتشار پستی در صفحه خود اعلام کرده این ۶ گل چیزی از ارزش‌های او کم نخواهد کرد، همانطور که وقتی دروزاه تراشتگن ۸ بار باز شد عملکرد او زیر سوال نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانی در این پست با ادبیاتی عجیب و دور از ادب اعلام کرده که نیازی به پوشش رسانه‌ای اخبار بازی‌هایش از سوی برخی سایت‌ها داخلی و خصوصا سایتی خاص ندارد و خودش آنقدر مرد هست که نتیجه بازی‌های تیمش را اعلام کند.

اما مکانی در اظهار نظری عجیب برخی از خبرنگاران و یکی از سایت‌های ورزشی را تهدید کرده که « منتظر  لیست تیم هستم. تا اون موقع سکوت می‌کنم. وای به حالتون اگر من در لیست تیم ملی نباشم. می‌دونید که چی میگم» او در پی نوشت این پست نوشته، سوشا مکانی : آماده‌ترین دروازه‌بان ایران.

کد خبر 546785 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال لژیونرها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال لژیونرها باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!

چیزی تا سوت آغاز حساس‌ترین بازی فصل برای رئال مادرید باقی نمانده‌است 

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در استادیوم اتحاد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

کادرفنی رئال مادرید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به منچستر را اعلام کرد. نکته جالب توجه لیست کهکشانی‌ها این است که اورلین شوامنی با وجود محرومیت از حضور در بازی برگشت، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به شهر منچستر سفر خواهد کرد. علاوه بر هافبک فرانسوی، داوید آلابا و تیبو کورتوا نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم کارلو آنچلوتی در جدال سرنوشت‌ساز روز چهارشنبه نخواهند بود.

لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • پائز هنوز به ایران نیامده سرگیجه گرفت!
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • اصرار عجیب دروازه‌بانی که ۴ گل خورد | خوب شد سفید پوشیدی!
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • آشوبی: پرسپولیس صاحب یک دروازه‌بان شایسته شد!