Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@05:39:55 GMT

استقبال بی‌نظیر آوارگان فلسطینی از اسماعیل هنیه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۵۹۸

استقبال بی‌نظیر آوارگان فلسطینی از اسماعیل هنیه + تصاویر

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بازدید از اردوگاه آوارگان «عين الحلوه» با استقبال بی‌نظیر فلسطینیان مواجه شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، برای نخستین‌بار اسماعیل هنیه به‌عنوان عالی‌ترین مقام فلسطینی به اردوگاه آوارگان «عين الحلوه» در جنوب لبنان رفت و از وضعیت آوارگان ساکن در آنجا باخبر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید که با استقبال آوارگان فلسطینی مواجه شد و برخی رهبران جنبش فتح نیز حضور داشتند، به تهدید رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوزاتش پرداخت و گفت: مقاومت فلسطین در نوار غزه موشک‌هایی در اختیار دارد که تل‌آویو و فراتر از آن را هدف قرار می‌دهند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: حماس اسماعیل هنیه اردوگاه آوارگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عين الحلوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • از تصاویر تظاهرات دانشگاهی در سراسر ایالات متحده علیه اسرائیل تا حمله اسرائیل به اردوگاه پناهندگان فلسطینی
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • غلیان جنبش ضداسراییل در دانشگاه های آمریکا
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • بازداشت ۸۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر گذشته
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است