Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@02:16:17 GMT

اعلام نحوه خرید و توزیع سیم‌کارت های‌ دانش‌آموزی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۱۶۸۵

اعلام نحوه خرید و توزیع سیم‌کارت های‌ دانش‌آموزی


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمود حبیبی درباره توزیع سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی گفت: فرآیند تولید سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی آغاز شده و اپراتورها پای‌کار آمدند و مکلف شدند که سیم‌کارتی به نام سیم‌کارت شاد را برای استفاده ایمن در فضای مجازی ارائه دهند تا از این طریق دل‌نگرانی‌های خانواده‌ها هم کاسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره نقش اپراتورها توضیح داد: همکاران ما در حوزه اپراتورها برنامه‌ریزی کرده‌اند و با جلسات متعددی که گذاشته‌ شده و فرآیندی که طی شده،‌ به‌زودی ارائه سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی را شاهد خواهیم بود.

حبیبی بابیان اینکه سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی تنها به فضاهای مورد تائید آموزش ‌و پرورش دسترسی خواهند داشت، گفت:‌ این سیم‌کارت خاص استفاده کودکان و نوجوانان در فضای مجازی خواهد بود. قاعدتاً این سیم‌کارت‌ها آن دسته از مخاطراتی که شامل استفاده کنترل نشده از فضای مجازی است را، نخواهند داشت. قرار است ما در خصوص این سیم‌کارت‌ها به‌صورت White list عمل کنیم که دانش آموزان بتوانند به فضاهایی که مورد تائید است دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که دانش‌آموزان به محتواهای نامناسب دسترسی پیدا نکنند،‌ همچنین سیاست‌هایی که وزارت آموزش‌وپرورش در نظر دارد، روی این سیم‌کارت‌ها اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ محدودیت سنی برای دریافت سیم‌کارت‌های دانش‌آموزی وجود ندارد، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند بانام و مشخصات خودشان سیم‌کارت را خریداری کنند. ظاهراً آن‌طور که اعلام شده، وزارت ارتباطات محدودیت زیر ۱۸ سال برای دریافت سیم‌کارت را برداشته‌ تا همه دانش آموزان از آن استفاده کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات گفت: سیم کارت شاد مانند سایر سیم کارت‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد و قابل شارژ توسط دانش آموزان است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد محمود حبیبی سیم کارت های دانش آموزی آموزش و پرورش دارا دوم روستای ابوالفضل بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد سیم کارت های دانش آموزی سیم کارت دانش آموزان سیم کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند برگزار شد.
این اجلاسیه با حضور ۴۰۰ دانش آموز برگزار و از فعالان نماز در حوزه آموزش و پرورش قدردانی شد.

                                                                                کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • نحوه انتخاب بهترین سیستم عامل برای سرور
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • آیین اختتامیه یادواره شهدای دانش آموزی