Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:18:44 GMT

واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۲۰۱۳

واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در پردیس آغاز شد

دریافت 2 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه روند واگذاری ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در فازهای هشت، پنج، ۹ و ۱۱ پردیس آغاز شد.

البته گفته می‌شود، این واگذاری‌ها به صورت رسمی در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهور انجام خواهد شد، اما اکنون متقاضیان می‌توانند، با مراجعه به شرکت عمران پردیس واحدهای خود را تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: سرعت تحویل واحدها و مراجعه مردم بیشتر شده است، اما هنوز بسیاری از متقاضیان برای دریافت واحدهای خود مراجعه نکرده‌اند.

مهدی هدایت همچنین از آماده سازی و واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در آذرماه سال جاری خبر داد و افزود: متقاضیان باید مراجعه کنند و انشعابات را به نام خود بگیرند، البته هزینه انشعابات پرداخت شده و نیازی به پرداخت هزینه نیست، اما می‌بایست، متقاضی برای دریافت کنتور و انشعابات مراجعه کنند.

کد خبر 5014870

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر پردیس شرکت عمران شهرهای جدید محرم 99 ویروس کرونا شیراز مراسم عزاداری هفته دولت ماه محرم عاشورا بازگشایی مدارس آمار کرونا بوشهر کرمانشاه مجلس شورای اسلامی گرگان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • اولویت واگذاری زمین به متقاضیان کمیته امداد امام خمینی
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • واگذاری ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد
  • آغاز اولین حراج انواع سکه در سال جدید از ساعت ۱۲ امروز | خریداران برای دریافت سکه به تارنمای رسمی مرکز مبادله مراجعه کنند
  • تامین زمین برای بیش از صد هزار واحد مسکن در فارس
  • آغاز واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری ۶ هزار قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان