Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@23:11:04 GMT

میلان انتخاب تونالی

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۲۱۳۵

میلان انتخاب تونالی

باشگاه میلان جدی ترین مقصد ستاره جوانی است که بسیاری او را شبیه به آندره آ پیرلو می‌دانند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، انتقال ساندرو تونالی به جمع روسونری را می‌توان تقریباً قطعی دانست، آن هم در حالی که رئیس باشگاه فعلی این بازیکن یعنی برشا اعتراف کرد تمایل داشته این بازیکن را به رم بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره جوان و بیست ساله‌ای که از هفده سالگی در تیم برشا بازی کرده؟ به زعم بسیاری از کارشناسان ایتالیایی جز بهترین بازیکن‌های مستعد حال حاضر ایتالیاست که توانایی قابل توجهی در بازی‌سازی دارد.

اگرچه باشگاه برشا موفق شده بود با کسب جواز حضور در سری آ، تونالی را در این تیم نگه دارد اما سقوط این تیم به دسته پایین‌تر باعث شد تا بالاخره سران این تیم تسلیم شوند و پیشنهادات تونالی را بررسی کنند.

شنیده شده است که تونالی پیش از پیشنهاد باشگاه‌های همچون بارسلونا و منچستریونایتد را رد کرده. از باشگاه‌های مطرح ایتالیایی نیز اینتری‌ها در جذب این بازیکن ناکام بوده‌اند.

اما حالا باشگاه میلان پا پیش گذاشته تا این بازیکن را به خدمت بگیرد و با توجه به علاقه شدید ساندرو تونالی از کودکی به این تیم، انتقال او به میلان ممکن شده است.

بر اساس تخمین‌ها ارزش قرارداد تونالی ده میلیون یورو خواهد بود که با در نظر گرفتن پاداش‌های گنجانده شده در آن، ممکن است به بیست میلیون یورو نیز برسد.

کد خبر 442815

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ساندرو تونالی فوتبال اروپا نقل و انتقالات فوتبال اروپا آث میلان ایتالیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم

اینتر دوشنبه شب موفق شد با پیروزی مقابل میلان، قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل سری آ لقب گیرد و ستاره دوم را نیز بر روی پیراهن خود حک کند. ویدیوی زیبای باشگاه اینتر به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • مارسل دسایی و انتخاب ویژگی های یک بازیکن کامل / فیلم
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲