Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم اهدای جایزه قرعه‌کشی‌ بزرگ اپلیکیشن ایوا با حضور مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، کمپین اخیر اپلیکیشن ایوا که از مهرماه 98 آغاز شده بود با قرعه کشی بزرگ خودروی ویژه آفرود در 18 مردادماه سال جاری مصادف با عید بزرگ غدیر به کار خود پایان داد و صبح روز یکشنبه مورخ 16 شهریورماه طی مراسمی، یک دستگاه خودروی آفرود از سوی محمودزاده مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد به آقای محمد سوخته سرایی، برنده خوش شانس این قرعه‌کشی بزرگ، از آزادشهر استان گلستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، خرید شارژ، انجام کارت به کارت از مبدا 29 بانک کشور، پرداخت قبض، خرید بسته اینترنت، فروش سهام عدالت، خرید سهام دولتی و ... از جمله خدمات این اپلیکیشن پرداخت است.
کاربران می توانند برای بهره‌مندی از خدمات متنوع این اپلیکیشن و شرکت در قرعه‌کشی های بعدی آن، عدد 1 را به 2000444 ارسال یا #737* را شماره گیری کنند تا لینک دانلود برای ایشان ارسال شود.
همچنین می‌توانند برای گوشی‌های اندرویدی به گوگل پلی و کافه بازار و برای گوشی‌های iOS به سایت رسمی اپلیکیشن پرداخت ایوا https://ivaapp.com/ مراجعه کنند.


-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟

عطااللّه هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی رغم پیگیری های مکرر و نامه نگاری های متعدد، هنوز جایزه تحویل گندم توسط رئیس ‌جمهور اعلام نشده است. هرچند گندمکاران چشم انتظار اعلام نرخ خرید هستند.

به گفته او، با توجه به آغاز پیک برداشت، برداشت گندم از ۶ استان در حال انجام است که با شرایط مساعد بارش و وقوع بارش های نرمال و بالاتر از نرمال و دمای مناسب پیش بینی می شود که میزان خرید به شرط اصلاح قیمت و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: اگر میزان خرید به طور متوسط در هکتار یک تن افزایش یابد، پتانسیل صادرات حداقل یک میلیون تن به بازارهای هدف وجود دارد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار متوسط بارش سالانه کشور ما ۲۰۰ میلی متر است که با رعایت برخی الزامات همچون دانش، سرمایه و تکنولوژی امکان افزایش عملکرد در واحد سطح وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • پس از درخشش برابر بارسا: یک جایزه ویژه برای جود
  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟
  • «جامعه برف» برنده بزرگ جوایز پلاتینو شد/همدردی با سینمای آرژانتین