Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن مدنظر استقلال احتمالا طی ساعات آتی به توافق نهایی با این باشگاه دست یابند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران باشگاه استقلال مذاکرات خود را با دو بازیکن سابق ماشین سازی و پیکان دنبال می‌کنند و احتمالا طی ساعات آتی طی توافق نهایی با آنها، قرارداد خود را به امضا برسانند.

بابک مرادی که بعد از درخشش در ملوان و پشت سر گذاشتن دوران سربازی در لیگ برتر با فولاد و ماشین سازی فوتبال خود را دنبال کرد و اکنون در یکقدمی انتقالی ویژه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک تکنیکی و یاسوجی مدنظر آبی‌ها که بعد از فسخ قرارداد با ماشین سازی، مذاکرات خود را با تیم‌های خواهانش دنبال می‌کرد اکنون با قطع این روند تنها روی موضوع استقلال متمرکز شده و باید دید راهی این تیم خواهد شد یا خیر.

دیگر گزینه آبی‌ها هم امیرحسین کریمی است؛ هافبک ۲۴ ساله فصول گذشته پیکان که یکی از کاپیتان های این تیم نیز محسوب می‌شد و سابقه حضور در سپاهان را نیز در کارنامه دارد و بعد از حضوری کوتاه مدت در گسترش فولاد، راهی پیکان شده بود تا اکنون در ۲۴ سالگی تجربه ۶ ساله حضور در لیگ برتر را در کارنامه داشته باشد. هافبک دفاعی مدنظر استقلال نیز در شرایطی که به پایان قراردادش با این باشگاه رسیده بود و پاسخی به درخواست تمدید نداده بود اکنون مذاکرات نهایی خود با استقلال را دنبال می‌کند و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد باید منتظر آبی‌پوش شدن او نیز بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیرحسین کریمی استقلال تهران امیرحسین کریمی بابک مرادی ماشین سازی تبریز نقل و انتقالات 1399

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۲۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت و ۳ بر ۲ به پیروزی رسید. ستاره استقلال در این بازی مهرداد محمدی بود که ۲ گل برای آبی‌پوشان به ثمر رساند و نقش مهمی در برد ارزشمند تیمش ایفا کرد.

محمدی پس از گلزنی با بوسیدن حلقه ازدواج و نشان دادن حرف A، که نخستین حرف اسم همسر و فرزندش است، گل خود را به آن‌ها تقدیم کرد.

کد خبر 845983 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • ابراز تمایل ستاره سیتی برای حضور در عربستان
  • پلیس: «طرح نور» به سمت هوشمندسازی پیش می‌رود/ در هیچ حالتی به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیستیم
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال