Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به هتک حرمت قرآن در دو کشور اروپایی ضمن تأکید بر اینکه هدف حرمت‌شکنی‌ها انحراف اذهان از «معامله قرن» است، خاطرنشان کرد: شگفتا! که جسارت به قرآن آزادی بیان است.

به گزارش مشرق، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در محکومیت اقدام هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش ولایتی به اهانت شوم نشریه شارلی ابدو تمسخر محرم توسط دویچه‌وله آلمان +عکس

متن کامل بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام  جسارت بار و هتاکانه یکی از نشریات مزدور فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر صلح و عدالت، نشانه ی انفعال و استیصال استکبار در مقابله با گفتمان بیداری جهانی و مقاومت اسلامی است و به منظور انتقام ازشکست های پیاپی مستکبران در مقابله با آزادیخواهان جهان و پیروان مکتب توحید هر ازچند گاهی انجام میشود.

این تحرکات زبونانه و ظالمانه نه تنها اهانت به مقدسات مسلمین که شکستن حرمت همه ادیان توحیدی و پیامبران الهی است که وظیفه پاسخگویی آن را برعهده همه آزادیخواهان بیدار جهان می گذارد.

همگان می‌دانند که این قبیل اقدامات که با تقسیم کار شیطانی جبهه استکبار و به بهانه مضحک آزادی بیان انجام می‌شود، بیش از هر چیز در پی انحراف افکار عمومی از وضعیت اسفبار تمدن غرب در مقابله با ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و رسواییهای سردمداران استکبار در مقابله با اعتراضات فراگیر در این کشورها است.

بیشتر بخوانید: سابقه طولانی توهین به مقدسات در غرب

هدف دیگر این حرمت شکنی ها منصرف کردن اذهان مسلمانان از مسئله فلسطین است که اولویت اول جهان اسلام محسوب می‌شود و هم اکنون دستخوش طرح های شیطانیِ معامله قرن و عادی سازی خیانت بار  روابط با دشمن خبیث انسانیت؛ رژیم جعلی صهیونیستی است.

بهانه‌ صیانت از آزادی بیان  برای عدم مقابله با این اهانت های وقیحانه ،توسط رئیس جمهور فرانسه که کشورش بیش ازیکسال است درگیر شنبه های اعتراض است،بیش از هر زمان مضحک و رسوا کننده است. شگفتا! که جسارت به ساحت پیامبر اعظم و قرآن کریم، آزادی بیان به شمار می آید ولی انتقاد از افسانه جعلی هولوکاست،زندان و محرومیت را در پی دارد!

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امامان جمعه ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام جنون آمیز و شیطانی،همه پیروان آزادیخواه ادیان توحیدی و ابراهیمی و علما و نخبگان جهان اسلام به ویژه ائمه جمعه جهان اسلام را به مقابله با دین ستیزی و قداست شکنی مزدوران پیاده نظام استکبار فرا می خواند.

همچنین از وزارت محترم امور خارجه و سایر نهادها و دستگاههای فرهنگی فعال در حوزه بین الملل می خواهیم تا با اتخاذ تدابیر هوشمندانه  وقاطعانه ظرفیت های مجامع و نهادهای بین الملل اسلامی و دیگر ادیان توحیدی را برای مقابله با این حرکات طراحی شده و خبیثانه به کار گیرند.

بدون تردید این قبیل اعمال خاک پاشیدن بر چهره خورشید است و عاقبتی جزرسوایی و شکست طراحان و مجریان آن ندارد. والله متم نوره و لو کره الکافرون.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین مقاومت اسلامی طرح معامله قرن معامله قرن شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قرآن کریم پیامبر قرآن فرانسه فلسطین مشرق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل

 سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان گفت: طی رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط متخصصان پلیس فتا شهرستان زابل، کاربری در یکی از پیام رسان‌های داخلی مورد شناسایی قرار گرفت که اقدام به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی می‌کرد، لذا پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه صفحه مورد‌نظر با انتشارفیلم با محتوای آدم ربایی موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شده بود، کارشناسان این پلیس طی اقداماتی فنی و تخصصی توانستند متهم را در فاصله زمانی کوتاه شناسایی کنند و پس از اخذ دستور قضایی، متهم در اداره پلیس حضور پیدا کرد.

این مقام سایبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، ابتدا وی منکر هرگونه جرم انتسابی بود ولی در نهایت با مشاهده مدارک، مستندات و ادله جمع آوری شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اقرار نمود و این اقدام را پایین بودن سواد رسانه‌ای و عدم آشنایی با قانون دانسته و از مجرمانه بودن عمل خود اظهار بی اطلاعی کرده است که سرانجام پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برج آزادی تهران به مناسبت روز هموفیلی «قرمز» شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • حکمرانی در سلامت باید با حضور ذی‌نفعان طراحی شود/ سیاستگذاری با حضور متخصصان صورت می‌گیرد
  • چرا برج آزادی تهران قرمز شد؟
  • برج آزادی تهران «قرمز» شد
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • شهرداری عواقب معامله زمین‌های غیرقانونی تفکیک شده‌ را شفاف و گسترده به مردم اطلاع‌رسانی کند