Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره تیم فوتبال میلان از هموطنش در تیم فوتبال یوونتوس به خاطر اظهارات جنجال‌آفرین اخیر او در اردوی تیم ملی سوئد حمایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دژان کولوسفسکی هافبک هجومی تیم فوتبال یوونتوس در اردوی تیم ملی سوئد جنجال آفرید و در این میان زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان سابق تیم ملی سوئد هم از هموطن 20 ساله خود حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا با مصاحبه‌ای که کولوسفسکی پس از باخت خانگی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم ملی سوئد در خانه مقابل فرانسه انجام داد، آغاز شد. هافبک جدید یوونتوس که انتظار داشت از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش قرار بگیرد تنها در 20 دقیقه پایانی به میدان رفت. او پس از بازی به خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم که (تصمیم سرمربی) عجیب بود. با این حال من باید برای تصمیم او احترام قائل باشم. خیلی امیدوار بودم که با ورودم به زمین بازی سرنوشت مسابقه را عوض کنم اما راستش را بخواهید وقتی فهمیدم که در ترکیب اصلی نیستم شوکه شدم چون در تمرینات واقعاً خوب بودم. حالا فقط می‌توانم امیدوار باشم که در بازی بعد در ترکیب اصلی باشم هرچند باز هم نمی‌دانم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد.

تصمیم یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد برای خبرنگاران سوئدی هم غافلگیر کننده بود. آنها در کنفرانس خبری پس از بازی چندین بار دلیل قرار نیمکت‌نشین شن کولسفسکی را پرسیدند که این مسئله ناراضتی سرمربی زردپوشان اسکاندیناوی را به همراه داشت.

لیگ ملت‌های اروپا| پرتغال بدون رونالدو به راحتی از سد کرواسی گذشت/ پیروزی خارج از خانه فرانسه و بلژیک

 

اندرسون گفت: ببینیم آیا می‌توانیم در بازی بعدی‌مان زمان بیشتری به او بدهیم. کولوسفسکی توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد و در نهایت در پستش پیشرفت خواهد کرد. حالا آیا می‌توانیم درباره آنهایی که بازی کردند و عملکردشان هم خوب بود حرف بزنیم؟ فکر می‌کنم کلی مسئله جالب‌تر برای صحبت‌ کردن داشته باشیم.

زلاتان ابراهیموویچ، کاپیتان سابق تیم ملی سوئد و مهاجم حال حاضر تیم فوتبال میلان هم یکی از منتقدان تصمیم اندرسون برای نیمکت‌نشین کردن کولوسفسکی بود.

او در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: این یک جوک به تمام معنا است و بیشتر از قبل ثابت کرد که انتصاب یکسری افراد بی‌کفایت در منصب‌هایی اشتباه، در حال خفه کردن فوتبال سوئد است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان زلاتان ابراهیموویچ یوونتوس میلان زلاتان ابراهیموویچ یوونتوس تیم ملی سوئد تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، در سیستم مد نظر اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس یک هافبک دفاعی و یک هافبک طراح که کار ارتباط بین خطوط را انجام می‌دهد کنار هم بازی می‌کنند.  
در تمام بازی‌هایی که اوسمار در لیگ برتر سرمربی پرسپولیس بوده مسعود ریگی هافبک دفاعی در ترکیب اصلی سرخ‌ها بوده و مقابل خط دفاعی بازی کرده است.  
بعد از نمایش درخشان در دربی، ریگی مقابل پیکان هم یکی از بازیکنان برتر تیمش بود.  
ریگی در این مسابقه در توپ‌گیری از بازیکنان پیکان و قطع ارتباط خطوط تهاجمی حریف عملکردی فوق‌العاده داشت و با توجه به اینکه تیمش در طول مسابقه کاملا بازی می‌کرد وظایف خود را به درستی انجام داد.  

به نظر می‌رسد ریگی در دوران سرمربیگری اوسمار با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند و با اینکه به‌صورت طبیعی بهترین نمایش هافبک‌های دفاعی چندان به چشم نمی‌آید یک پله بالاتر رفته و جزء بازیکنان تاثیرگذار سرخ‌ها به حساب می‌آید.  
ریگی در بازی با پیکان موفق شد پنالتی بگیرد و به نوعی قفل بازی هم به دست او باز شد در حالی که به شکل طبیعی او نباید در آن صحنه در باکس حریف ظاهر می‌شد اما پویایی و تحرکش آنقدر بالا بود که مثل یک وینگر و هافبک تهاجمی جایی حاضر شد که بازیکن پیکان را مجبور به خطا کند.  
با نمایش‌های اخیر ریگی در ترکیب پرسپولیس که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و فقط یک‌بار مصاحبه کرد تا برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان تقاضای کمک کند، سینا اسدبیگی کار دشواری برای بازی کردن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • اورلین شوامنی: تونی کروس یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ فوتبال است
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • سریعترین گل جهان در بازی اتریش و اسلواکی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات