Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@17:59:43 GMT

سند جامع فرهنگی استان هرمزگان تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۳۳۷۴

سند جامع فرهنگی استان هرمزگان تدوین می‌شود

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان گفت: سند جامع فرهنگی استان توسط دانشگاه هرمزگان تدوین می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در جلسه شورای فرهنگی استان هرمزگان که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در سالن جلسات استانداری برگزار شد ضمن تاکید بر داشتن یک سند جامع فرهنگی در استان هرمزگان، اظهار داشت: دانشگاه هرمزگان مامور تدوین این سند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراض تند توکلی به اهمال در رسیدگی به فساد در گمرک/ آقای دژپسند! مسئولان گمرک سعی در فرافکنی دارندمعاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری مجری بخش مهمی از سند 2030!اصفهان| اما و اگرهای یک انتخاب/ ذوب‌آهن و رضایی به جاده موفقیت می‌رسند؟

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تدوین سند جامع فرهنگی استان دارای اهمیت ویژه‌ای است، افزود: انتظار می‌رود که اقدامی جامع و حرفه‌ای توسط دانشگاه هرمزگان انجام شود.

همتی بیان داشت: دانشگاه هرمزگان در این راستا باید از ظرفیت دانشگاه‌های دیگر استان هرمزگان و افراد نخبه و خبره استفاده کند.

وی مطرح کرد: در جلسه بعدی دانشگاه هرمزگان طرح این سند را ارائه خواهد کرد که انتظار می‌رود با استفاده از تمام ظرفیت‌های استان هرمزگان اقدامی شایسته انجام شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان نیز برای مدیریت و تامین بخش مالی این موضوع همکاری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/864/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه هرمزگان سند جامع فرهنگی استان هرمزگان فرهنگی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تحقق شعار سال برنامه جامع با موضوعیت فرهنگ و اقتصاد ارائه نمایند.

وی افزود: کار فرهنگی در راستای رفع موانع تولید و تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید می‌تواند نسل آینده را اصلاح کند و دستگاه‌های فرهنگی نیز در کنار سایر دستگاه‌های اقتصادی نباید خودشان را مستثنا از تحقق شعار سال دانسته و باید برنامه خود را ارائه دهند.

استاندار کردستان و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه‌ها در جهت تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: گرچه نقش محوری بر عهده رسانه‌هاست، اما این تنها به منزله استفاده از ظرفیت صداوسیما و خبرگزاری‌ها نیست بلکه با برگزاری یک جشنواره، رویداد و برنامه فرهنگی می‌تواند فضاسازی و نقش تبیین‌گر در شعار سال داشته باشد.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهمترین شوراهای استان است که برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی نقش مؤثری دارد و باید دستورکار و مصوبات این جلسه بیش از پیش مورد توجه باشد.

زارعی کوشا یادآور شد: ضعف فرهنگی می‌تواند مشکلات اقتصادی به بار آورد که با تحقق شعار سال می‌توان این مهم را برطرف کرد.

کد خبر 6081747

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان مازندران
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • لزوم ارایه برنامه جامع در حوزه فرهنگ و اقتصاد برای تحقق شعار سال
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت