Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه پرسپولیس در پرونده برانکو انتظار بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با وجود اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس بار‌ها اعلام کردند تا موعد مقرر، مطالبات برانکو را پرداخت می‌کنند تا این باشگاه با جرایم مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یا کسر امتیاز روبرو نشود، اما این احتمال هم وجود دارد که برنامه سرخپوشان به صورت کامل اجرا نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است فردا (دوشنبه) پرداختی برانکو را به بیش از ۵۰ درصد برسانند، اما این احتمال را می‌دهند که در تاریخ مقرر نتوانند مابقی مطالبات برانکو را پرداخت کنند و به این ترتیب پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته می‌شود.

البته مدیران باشگاه پرسپولیس بیکار ننشستند و رایزنی‌های زیادی را برای جذب اسپانسر جدید انجام دادند تا پول و منابع ریالی تامین شود، اما تبدیل کردن این پول به ارز و واریز آن به حساب برانکو در عمان احتمالا کار زمان‌بری خواهد بود.

در همین خصوص عصر امروز مدیران باشگاه پرسپولیس جلسه نهایی را با دو اسپانسر احتمالی و جدید انجام می‌دهند تا بتوانند از آن‌ها پول نقد دریافت کنند و ارز مربوط به ماجرای برانکو تهیه شود، اما با این وجود، یکی از مواردی که مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس کاملا خودشان را برای آن آماده کرده‌اند، بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی است.

این در شرایطی است که وکیل برانکو به باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده، اما ممکن است که مسئولان باشگاه نتوانند سر موعد مقرر پول را به برانکو بدهند.

البته ممکن است با اختلاف یک تا دو هفته‌ای پول برانکو کاملا تسویه شود، اما ممکن است سر تاریخ اعلامی فیفا این اتفاق رخ ندهد و پنجره پرسپولیس به بسته شود.

به خاطر همین هم هست که بازیکنان جدید پرسپولیس سریعاً قراردادهای‌شان را با این باشگاه ثبت کردند تا در صورت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس مشکلی از این جهت نداشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ مهدی رسول پناه پنجره نقل و انتقالاتی بسته شدن پنجره نقل باشگاه پرسپولیس مسئولان باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیمها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.

او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.

از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نامهایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • کوثری: بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان