Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:52:22 GMT

ناراحتی هافبک چلسی از ورود ستاره آلمانی!

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۳۷۷۵

ناراحتی هافبک چلسی از ورود ستاره آلمانی!

به نظر می رسد میسون مونت، هافبک جوان چلسی از انتقال کای هاورتز به این باشگاه رضایت ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، خریدهای گرانقیمت چلسی این هفته نیز ادامه یافت و کای هاورتز، هافبک آلمانی و تکنیکی لورکوزن با قراردادی 89 میلیون پوند راهی جمع بازیکنان چلسی شد. به نظر می رسد ورود کای هاورتز باعث شد میسون مونت کمتر در ترکیب ثابت چلسی قرار گیرد و نشریه بیلد مدعی شد همین موضوع موجبات نارضایتی هفبک جوان این تیم را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

البته هاورتز قادر به بازی در هر سه پست هجومی است، اما به نظر می رسد نقش هافبک تهاجمی جایی است که لمپارد برای ملی پوش آلمانی را در چلسی در نظر گرفته است. میسون مونت با انتشار توییتی به جذب جدید تیاگو سیلوا در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داده و به این مدافع باتجربه خوشآمد گفت، اما این اتفاق هنوز در مورد هاورتز رخ نداده و به نظ می رسد مونت از این اتفاق راضی نیست.

 

میسون مونت که زیر نظر فرانک لمپارد اولین بار برای چلسی به میدان رفته و تبدیل به بازیکن ثابتی در ترکیب این تیم شد، تصور می کند با ورود مهره های جدید مانند کای هاولرتز و حکیم زیاش، در فصل پیش رو فرصت چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی نخواهد داشت و شرایط برای رسیدن به این هدف برای او دشوارتر شده است.

چلسی میسون مونت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی میسون مونت میسون مونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم

شب گذشته و در حساس ترین دیدار هفته لیگ های اروپایی، رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی رئال مادرید به پایان رسید. واکنش لامینه یامال به گل دقایق پایانی جود بلینگام در این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.8MB)

دیگر خبرها

  • ناراحتی لامینه یامال پس از گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو / فیلم
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • پایان عصر دیوید تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • پایان عصر تیلور؛ دِیک و اسنایدر و میسون به پاریس رسیدند
  • فوتبال از دریچه فان؛ رافائل واران پس از ورود زیدان به منچستریونایتد
  • خشم هواداران منچستریونایتد از مصدومیت دوباره میسون مانت: او را به چلسی برگردانید!