Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی گفت: امیدواریم خستگی‌ بنا در برود و همچنان در کشتی در خدمت ایشان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا دبیر در مورد بحث استعفای بنا از سرمربیگری تیم ملی اظهار داشت: باید شفاف صحبت کنم دیروز حدود ساعت 6-7 عصر محمد بنا پیامکی به من داد و اعلام کرد خسته شده‌ام و دیگر نمی‌توانم کار با تیم ملی را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این اتفاقات در ورزش رخ می‌دهد من هم منتظرم ایشان آرام شود و با او صحبت کنم. گاهی نباید این مسائل را جدی گرفت. محمد بنا هم برای من و هم برای جامعه کشتی بسیار عزیز است.

دبیر در مورد اینکه استعفای او ربطی به جلسه دیروز داشت یا نه، گفت: من خیلی در ریز قضیه نیستم اما باید حق بدهید هفت ماه است که کشتی بلاتکلیف است. هفته پیش خیلی از مسائل را سربسته در تلویزیون بیان کردم. هفت ماه بلاتکلیفی سخت است بنا هم مسئولیتی دارد که باید پاسخگو باشد. فدراسیون فشار می‌آورد بنا هم مسئولیتی دارد و باید به مردم پاسخگو باشد.  وی در گفت و گو با اخبار شبکه سه افزود: از مردم می‌خواهم دعا کنند که زودتر شرایط عادی شود. بنا چه در کشتی باشد و چه نباشد برای ما عزیز است او برای کشتی زحمات زیادی کشیده و ما هم امیدواریم خستگی‌اش در برود و همچنان در کشتی در خدمت ایشان باشیم. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و این تصمیم قطعی است.

مکس ایبرل، مدیرورزشی بایرن مونیخ، اخیرا تایید کرده بود آن‌ها به انتخاب مربی جدید بسیار نزدیک هستند. در هفته گذشته نام زین الدین زیدان به عنوان گزینه جدی بایرن مطرح شده بود و به تازگی نام رالف رانگنیک هم اعلام شد.

رانگنیک در حال حاضر سرمربی تیم ملی اتریش است و پیش از این با باشگاه لایپزیش در آلمان سابقه همکاری داشت. شناخت او از فوتبال آلمان به عنوان یک فاکتور مهم برای بایرن در نظر گرفته می‌شود.

رالف رانگنیک درمورد شایعات پیرامون انتقالش به بایرن مونیخ گفت:"تماسی از بایرن وجود داشت و من آن را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار قابل اعتمادی داریم. تمرکزم روی تیم ملی اتریش است. کاملا روی یورو متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر دلیلی وجود ندارد که به طور پیچیده به آن فکر کنیم."

چه زمانی به آن فکر می‌کنید؟

لحظه‌ای که بایرن می‌گوید: ما تو را می‌خواهیم. سپس باید از خودم بپرسم: آیا من این باشگاه را می‌خواهم؟

تا سال 2026 با اتریش قرارداد دارید. آیا به آن پایبند خواهید بود؟

اگر بخواهم کاری متفاوت انجام دهم، ابتدا در مورد آن با فدراسیون فوتبال اتریش صحبت خواهم کرد.

موضوع مالی هم مطرح است؟

نه، این اصلاً برای من مهم نیست. برای  موضوعات دیگری اهمیت دارد: آیا می‌توانم تفاوتی ایجاد کنم؟ آیا می‌توانم چیزی را تغییر دهم؟ آیا شانس پیشرفت یک تیم و موفقیت آن همراه من وجود دارد؟ این چیزی است که به من انگیزه می‌دهد. وقتی این دیگر به من انگیزه ندهد یعنی زمان بازنشستگی فرا رسیده است.

دیگر خبرها

  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما