Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:54:36 GMT

۲۰۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه فارس هنوز جذب نشده است

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۴۴۱۶

۲۰۰ میلیارد تومان از اسناد خزانه فارس هنوز جذب نشده است

گروه استان‌ها- مدیرکل اقتصاد و امور دارایی فارس گفت: تاکنون تنها ۷۵ درصد اعتبارات اسناد خزانه فارس جذب شده است و نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات جذب نشده داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، بابک دائی عصر امروز در پنجمین جلسه کارگروه اقتصادی اشتغال و سرمایه‌گذاری فارس با بیان اینکه تنها دو هفته دیگر تا پایان مهلت جذب اعتبارات اسناد خزانه باقی مانده است، اظهار داشت: تاکنون تنها 75 درصد این اسناد از سمت دستگاه‌های اجرایی جذب شده است و نزدیک به 200 میلیارد تومان اعتبارات جذب نشده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که هر چه سریعتر در مدت زمان باقی‌مانده مدارک خود را برای جذب این اعتبارات به بانک ارسال کنند تا سهم استان فارس در این بخش هدر نرود.

شناسایی بیش از 15 هزار بیکار در بین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فارس

رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این جلسه از امضای تفاهم‌نامه برای تامین مسکن ایثارگران در استان فارس خبر داد و گفت: در هفته آینده با حضور مسئولان کشوری این تفاهم‌نامه  منعقد خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای حل مشکل اشتغال ایثارگران و خانواده‌های آنها نیز دو تفاهم‌نامه با وزارت صمت و وزارت کار منعقد شده است، عنوان کرد:  در استان فارس 8 هزار و 500 بیکار در فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران داریم که به این آمار حدود 7 هزار خواهر و برادر شهید که بیکار هستند نیز اضافه می‌شود.

راهی با بیان اینکه تاکنون به 1569 فقره تسهیلات اشتغال زایی به این 8500 بیکار پرداخت شده است.

تعلل دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در جذب اسناد خزانه؛ 198 میلیارد تومان جذب نشدنگرانی رئیس سازمان مدیریت کهگیلویه و بویراحمد از برگشت اعتبارات اسناد خزانه‌درج 3 نماد اسناد خزانه اسلامی در سامانه پس از معاملات

ارائه آموزش فنی و حرفه‌ای به سربازان وظیفه

حشمت کوشکی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه  بین وزارت کشور و ستاد نیروهای مسلح برای افزایش اثربخشی خدمات سربازی و توسعه توانمندسازی کارکنان وظیفه، اظهار داشت: در سال 95 یک هزار و 379 نفر دوره، در سال 96 دو هزار و 158 نفر دوره، در سال 97 پنج هزار و 471 نفر دوره و از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 752 نفر دوره در پادگان‌های فارس از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین آموزش‌های ارائه شده در زمینه حرفه‌های تعمیرکار اتومبیل‌های سواری، تعمیرکار برق، پیرایشگر مردانه، نصب و راه‌اندازی کولرهای گازی، لوله کشی گاز خانگی و تجاری، پروش عسل و قارچ، باغبانی و غیره بوده است، گفت: بیشترین آموزش‌ها در شهرستان‌های شیراز، جهرم و آباده ارائه شده است.

هاله فولاد فر، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه در استان فارس باید تا پایان سال 29 هزار و 376 نفر از کارکنان وظیفه از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شوند، گفت: در 5 ماه گذشته 9700 نفر از کارکنان وظفیه این آموزش‌ها را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/422/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان اسناد خزانه استان فارس تفاهم نامه نفر دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه به وقت محلی مدعی شد: این بازیگران بیش از ده‌ها شرکت آمریکایی و نهادهای دولتی را از طریق عملیات سایبری، از جمله حملات فیشینگ و بدافزارها، هدف قرار دادند.

به گفته وزارت خزانه‌داری آمریکا، در ارتباط با اقدام امروز، وزارت دادگستری آمریکا و دفتر تحقیقات فدرال یک کیفرخواست علیه این چهار نفر به دلیل نقش آنها در فعالیت‌های سایبری علیه نهادهای آمریکایی را منتشر می‌کند.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریسم و اطلاعات مالی گفت: بازیگران سایبری مخرب ایرانی در یک کارزار هماهنگ و چندجانبه به هدف قرار دادن شرکت‌ها و نهادهای دولتی آمریکا با هدف بی‌ثبات کردن زیرساخت‌های حیاتی ما و آسیب رساندن به شهروندان ما ادامه داده‌اند.

او گفت: آمریکا به استفاده از تمام اختیارات دولت خود برای افشا و مختل کردن عملیات این شبکه‌ها ادامه خواهد داد.

شرکت مهرسام اندیشه ساز نیک، شرکت داده افزار آرمان، علیرضا شفیع نسب، رضا کاظمی فر رحمان، حسین محمد هارونی و کمیل برادران سلمانی از جمله شرکت‌ها و افرادی هستند که امروز تحریم شدند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • غرب تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خزانه گیری برنج در کلات آغاز شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی