Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:03:33 GMT

پیروانی: مسوولان تخصصی‌تر تصمیم بگیرند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۴۷۵۳

پیروانی: مسوولان تخصصی‌تر تصمیم بگیرند

«افشین پیروانی» روز یکشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که بازیکنان جدید پرسپولیس جذب می‌شوند و شرایط خوب است.

وی افزود: از مسوولان در خواست می‌کنیم که تخصصی‌تر تصمیم بگیرند. در این فصل حق جذب چهار بازیکن خارجی نداریم و فقط یک سهیمه‌ به سهمیه بازیکنان لیگ برتری اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فوتبالی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از سازمان لیگ خواستیم ۲ سهمیه لیگ برتری به تیم‌ها بدهند اما فقط یک سهمیه اضافه شد.

پیروانی‌ تصریح کرد: از هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌خواهم وقت بیشتری بگذارند و در تصمیم‌هایی که می‌گیرند تخصصی‌تر عمل کنند. بحث من روی بازیکن خاصی نیست.

وی در پایان گفت: به صورت کتبی نامه خود را به سازمان لیگ دادیم تا تصمیمات بهتری که به نفع فوتبال باشد گرفته شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی فدراسیون فوتبال ایران پروندهٔ خبری چالش قراردادها در فوتبال ایران لحظه به لحظه با نقل و انتقالات فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی فدراسیون فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس افشین پیروانی فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژیمناستیک ایران موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت او به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور افراد غریبه با ژیمناستیک در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر وارد کرده بود.

فراموش نکردیم روزگاری بود که حتی در مسابقات کسب سهمیه هم شرکت نمی‌کردیم چرا که مسئولان وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد داشتند ژیمناست‌های ایرانی استعدادی در این رشته ندارند و هزینه کردن برای کسب سهمیه المپیک، یک سیاست اشتباه است.

اینچه درگاهی از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز موفقیت های زیادی برای این رشته رقم زده است. او با وجود سنگ اندازی های زیادی که مخالفانش انجام دادند ثابت کرد که می‌توان در ژیمناستیک هم صاحب مدال شد. فراموش نشود ژیمناستیک رشته ای است که بر خلاف رشته های دیگر که برای کشورمان مدال آور بوده‌اند در همه کشورهای دنیا دارای جایگاه ویژه ای است و در چنین شرایطی شانس کسب موفقیت بسیار کم است.

امروزه حتی مخالفان اینچه درگاهی هم اعتقاد دارند که او توانسته ژیمناستیک ایران را به اعتلا برساند. نکته‌ای که باید مسئولان ورزش کشور در نظر بگیرند سمپاشی کسانی است که از نتیجه انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در 24 اردیبهشت واهمه دارند. آنها با ارائه اطلاعات اشتباه، تلاش می‌کنند روی تصمیمات وزارت ورزش تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال آنها ابتدا اعلام کردند که الفتی جایگاه هشتاد و چهارم در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد و اصلا از ابتدا هم شانسی برای کسب سهمیه المپیک نداشته است. در ادامه که این دروغ آنها با کسب سهمیه االمپیک نقش بر آب شد گفتند که الفتی از طریق ویلدکارت موفق به کسب سهمیه شده است. این دروغ پراکنی آنها فقط به یک دلیل خاص است. اینکه با حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، آنها نمی‌توانند از او سهم‌خواهی کنند.

باید امیدوار بود انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور هر 3 کاندیدا برگزار شود؛ در غیر این صورت اتفاقات تلخی نه تنها برای ژیمناستیک که برای ورزش کشور رخ خواهد داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899175

دیگر خبرها

  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • اولتیماتوم سازمان لیگ به صدرشیمی
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس