Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصری گفت: در شورای پنجم همچنین برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «خلاق ادبی» نیز تاکید شده است و برای این کار دارای ظرفیت دانشگاهی مطلوبی هستیم که دانشگاه آزاد استان فارس نیز در شمار آنها قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (یکشنبه 16 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر شیراز با دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: همکاری شورای اسلامی شهر شیراز و دانشگاه آزاد اسلامی فارس منجر به رفع مشکلات مردم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز افزود: شیراز به عنوان یک شهر تاریخی و فرهنگی و وجود فلاسفه ای همچون «ملاصدرا» در جهان شناخته شده است و باید امروز نیز به سمت علمی تر شدن گام بردارد.

وی اضافه کرد: انعقاد این تفاهم نامه باعث می شود تا ظرفیت های علمی وارد مدیریت شهری شیراز شود که در تحقق مدیریت یکپارچه شهری نیز موثر واقع خواهد شد.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «دوستدار سالمند» بیان کرد: مقدمات این کار از سال گذشته توسط کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر شیراز به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: در شورای پنجم همچنین برای تثبیت شیراز به عنوان شهر «خلاق ادبی» نیز تاکید شده است و برای این کار دارای ظرفیت دانشگاهی مطلوبی هستیم که دانشگاه آزاد استان فارس نیز در شمار آنها قرار می گیرد.

ناصری تصریح کرد: حضور اساتید علمی در کنار مدیریت شهری ر رفع کمبودهای احتمالی نقش موثری دارد و باید از این ظرفیت های علمی به شکل مطلوبی استفاده کنیم.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شیراز مدیریت یکپارچه شهری دانشگاه ها شیراز ادبیات شورای اسلامی شهر شیراز شیراز به عنوان دانشگاه آزاد برای تثبیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واگذاری سهام تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس طی تذکری شفاهی، گفت: اکثر فعالیت‌ها و استقرار این هلدینگ در استان بوشهر است و این بی عدالتی است که در حالی که هزینه‌ها و مشکلات محیط زیستی آن نصیب مردم استان می‌شود، پول و سود آن برای دیگران باشد.

وی بیان کرد: در شرایطی که مدارس و بیمارستان‌های استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و باشگاه‌های ورزشی ما از حداقل امکانات برخوردار نیستند، نباید سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است، از جیب مردم ما برداشته شود و خرج سلبریتی پرخرج شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از رئیس جمهور و مسؤولان مربوطه تقاضا داریم جلوی این کار را بگیرند، چرا که اقدامی کاملاً غیرقانونی است.

کد خبر 6085142 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • دستاوردهای جدید صنعت هسته‌ای به‌زودی رونمایی می‌شود
  • واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است