Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:30:20 GMT

آتش جان کودک هشت‌ ساله دزفولی را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۵۱۴۹

آتش جان کودک هشت‌ ساله دزفولی را گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول گفت: آتش‌سوزی در یک واحد آپارتمانی در منطقه مهرشهر منجر به مرگ کودک هشت ساله شد.

به گزارش مشرق، عبدالحسین‌ معظم‌فر مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول، عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۵۱ دقیقه امروز مشاهده دود ناشی از آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی عملیات به سرعت دو اکیپ از آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در طبقه سوم یک بلوک ساختمانی در سایت گل نرگس منطقه مهرشهر اعزام و بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جان باختن ۴ معدن‌کار در حادثه ریزش معدن ذغال‌سنگ کرمان

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی زمانی که این کودک خردسال در منزل تنها و در خواب بوده رخ داده است، افزود: با پخش شدن دود غلیظ در منزل، میزان اکسیژن کاهش یافته و همین اتفاق موجب بیهوش شدن کودک شده است.

عبدالحسین معظم‌فر گفت: نخستین اکیپ آتش نشانان به محض رسیدن در محل متوجه وجود کودکی هشت ساله در واحد مسکونی شدند که بلافاصله از طریق تراس واحد کناری و با ریسک بالا اقدام به ورود به منزل کردند و پس از جستجو با این کودک در اتاق خواب مواجه شدند.

وی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی به سرعت اقدام به خارج کردن این کودک از طبقه سوم به پایین کردند و پس از حدود ۱۰ دقیقه عملیات احیا انجام شد ولی متاسفانه کودک بر اثر استنشاق زیاد منواکسید کربن جان خود را از دست داد.

معظم‌فر ضمن ابراز همدردی با خانواده این کودک گفت: علت آتش سوزی در دست بررسی است و نیاز به کارشناسی دقیق دارد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث آتش سوزی کودک آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی شهرداری در مورد این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۱۳ امروز حادثه آتش سوزی در مجیدیه شمالی خیابان حسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه آتش نشانان به محل حادثه رسیدند.

او افزود: در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه ۱۲ واحدی در یک واحد ۷۰ متری آتش سوزی رخ داد و بدلیل وجود مواد ضایعاتی، ظروف حاوی بنزین و حشره کش، همزمان با آتش سوزی چند انفجار کوچک بدلیل وجود این مواد در محل به وقوع پیوست.

سخنگوی آتش نشانی ادامه داد: همزمان با خاموش کردن آتش جسم بی جان یک مرد حدود ۶۰ ساله توسط آتش نشانان کشف شد که تحویل عوامل انتظامی شد و پس از دقایقی نیز آتش بطور کامل خاموش شد.

او علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

کد خبر 845264 برچسب‌ها آتش‌ نشانی شهرداری تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • ۶ کشته اتباع بر اثر آتش سوزی در تهران
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز