Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@09:33:58 GMT

یک هیئتی عالی رتبه روس وارد دمشق شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۵۱۸۷

یک هیئت عالی رتبه روسی در سفری رسمی وارد « دمشق » پایتخت سوریه شد تا با مقامات سوریه در مورد توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های مختلف گفت‌وگو کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، این هیئت که ساعتی پیش وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد، تحت ریاست «یوری بوریسوف» معاون نخست وزیر روسیه، «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر امور خارجه و «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز قرار است فردا دوشنبه در اولین سفر خود از سال ۲۰۱۲ وارد دمشق شود.

رسانه‌ها سفر هیئت را  «محوری» توصیف کردند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دمشق سوریه روسیه سوریه دمشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای، به طور رسمی به تصویب لایحه کمک نظامی جدید در مجلس نمایندگان آمریکا برای به اوکراین، واکنش نشان داد و تاکید کرد که «واشنگتن رویکرد خود را از پیروزی اوکراین، به ادامه‌دار کردن جنگ دست کم تا پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا(در ماه نوامبر)» تغییر داده است.

وزارت خارجه روسیه در این بیانیه اعلام کرد: تشکیلات حاکمیتی در آمریکا صرف نظر از تمایلات حزبی، آماده است تا رژیم کی‌یف را تا کشته شدن آخرین اوکراینی تسلیح کند و بتواند در خاک روسیه علیه اهداف غیرنظامی دست به حمله‌های تروریستی زده، اقدامات خرابکارانه انجام داده و خبرنگاران را بکشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: کاخ سفید دیگر روی «پیروزی افسانه‌ای اوکراین» حساب نمی‌کند بلکه می‌خواهد ارتش اوکراین دست کم تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مقاومت کند تا از این طریق مانع تخریب چهره جو بایدن شود.

در بخش دیگری از بیانیه وزارت خارجه روسیه می‌خوانیم: اقدامات آمریکا به عنوان یک طرف غیررسمی جنگ اوکراین، بی‌قید و شرط و قاطعانه خنثی خواهد شد و غرق شدن روزافزون واشنگتن در جنگ ترکیبی علیه روسیه، در نهایت همچون جنگ آمریکا در ویتنام و افغانستان، به شکستی مفتضحانه و تحقیرآمیز بدل خواهد شد. به‌هر حال، تلاش مذبوحانه و تب و تاب برای نجات رژیم نئونازی ولودیمیر زلنسکی، محکوم به شکست است. اهداف و مقاصد عملیات ویژه نظامی تمام و کمال محقق خواهد شد.

مجلس نمایندگان آمریکا نیز، دیروز سرانجام بعد از وقفه چندین ماهه‌، لایحه بسته کمک خارجی ۹۵ میلیارد دلاری شامل کمک ۶۰ میلیاردی برای اوکراین را تصویب کرد.

کد خبر 6084458

دیگر خبرها

  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های پایتخت پاکستان به نام «ایران» نام‌گذاری شد
  • فیلم/ امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان
  • امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان + فیلم
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • اسناد همکاری میان هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • رئیسی به پاکستان و سریلانکا سفر می‌کند