Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-19@23:41:42 GMT

وحید هاشمیان در دل کوه‌های یخ زده/عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۶۳۱۳

وحید هاشمیان در دل کوه‌های یخ زده/عکس

مربی تیم‌ملی در زمان بازی در آلمان روزهای متفاوتی را تجربه کرد.

به گزارش شریان نیوز،تیم های آلمانی برای حفظ آمادگی بدنی بازیکنان و حتی برای برای آنکه بازیکنان را ترغیب به کارهای گروهی کنند، برنامه های جالبی داشتند. مثلا وحید هاشمیان یک بار در زمان حضور در بوخوم همراه با بازیکنان این تیم به دل کوه های یخ زده رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با دیدن عکسی از آن روز می گوید: «این عکس فکر می‌کنم در اتریش گرفته شد که ما برای کوهنوردی به کوه‌های این کشور رفته بودیم.این عکس برای زمانی است که من در بوخوم بودم. انسان وقتی از پایین به قله نگاه می‌کند صعود به قله را کار سختی فرض می‌کند. اما وقتی بالا می‌روی می‌فهمی که چقدر لذت دارد. این کارها برای این انجام می‌شود که تیم‌ها بدانند می‌توان گروهی به یک هدف رسید.»

 

 

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی پس از شکست سه بر دو برابر شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد قبل از صحبت درباره مباحث فنی از حضور هواداران قزوینی که با حضور سبزشان باعث قوت قلب ما شدند تشکر کنیم و همچنین به طور ویژه از هواداران استقلال ایران تشکر می‌کنم که فضای خوبی در استادیوم شکل دادند و تا دقیقه ۱۰۰ همه لذت بردند و ما هم کیف کردیم. بازی فوق العاده حساسی بود و شور و نشاط خوبی را شکل دادند.

ویدئو: 330477

او در ادامه گفت: بازی سنگینی بود و به اعتقاد من باشگاه استقلال یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت و برعکس ما، در نیمه اول ما بد بودیم. برای من سوال بود تیمی که همیشه در لیگ بهترین بازی‌ها ارائه داده و با همه کمبودها، نیمه اول هیچ اشتراکی با شمس آذر همیشگی نداشت و بین نیمه خیلی تند با بازیکنان برخورد کردم و از آنها خواستم باکیفیت تر باشند. باز با این حال در ابتدای نیمه دوم هم خوب نبودیم و گل دوم و سوم را خوردیم. با این حال در دقایقی که خوب بودیم دو گل زدیم و شانس زدن گل سوم را هم داشتیم. حیف بود و بچه‌ها باید بدانند که این فرصت‌ها را به سادگی از ندهند تا در بازی های بعدی باکیفیت‌تر از الان بازی کنیم.

*قضاوت داور بازی را چطور دیدی؟
من نهایت احترام را برای ایشان قائل هستم و آقای کاظمی یکی از داوران خوب فوتبال ماست اما به قطع و به نظر شخصی می‌گویم که یک اشتباه سهوی کرد و ابدا پنالتی نبود. اگر پنالتی گرفتی طبق قانون باید اخراج می‌کردی و در چند صحنه دیگر هم اشتباهاتی صورت گرفت و اوت و کرنرها برعکس بود. در لحظه آخر هم یک شارژ بازیکن ما شد که باید پنالتی می‌شد اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم و البته ایشان از داوران بسیار خوب فوتبال ایران هستند.

*در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودید و به نظر استقلال هم بعد از زدن سه گل قانع شد. این شرایط را چگونه ارزیابی کردید؟
من دوست دارم اگر بحث فنی می‌کنم دوست دارم واقعیت را بگویم. در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم اما خوب بودیم. در صحنه گل سوم ما روی دروازه حریف بودیم اما زیر فشار گل سوم را خوردیم. پنالتی هم که اشتباه بود. در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. تغییراتی که دادیم همه تاثیرگذار بودند و فوتبال شل گرفتن و نگرفتن نیست بلکه تاکتیک است. شاید تاکتیکی که در نظر گرفتم نتیجه نداد و تغییراتی خصوصا در سمت چپ دادیم بازی را بهتر کرد تا در نیمه دوم بازی برتری داشته باشیم. تیم هم شرایط بدنیش برای من سوال است که چرا نیمه اول آنقدر بد بودیم و بچه‌هایی که در جنگ های میانه میدان حضور داشتند، آنقدر ساده اجازه بازیسازی می‌دهیم؟ با تغییراتی که در نیمه دوم داشتیم، فکر می‌کنم در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم.

*از جسورانه بازی کردن ناراحت نیستید؟
چند تیم آمدند دفاعی بازی کردند و نتیجه گرفتند؟ مس رفسنجان تنها تیمی بود که در اینجا جسورانه بازی کرد. من روز گذشته هم که صحبت کردم گفتم دنبال بازی باکیفیت هستیم. بیشتر از نتیجه‌، از این ناراحت بودم که خوب بازی نکردیم اما در نیمه دوم خوب بودیم. ما دیگر رتبه ششم یا هفتم فرقی برای ما ندارد و شرایط تیم با توجه به کسر امتیازی که صورت گرفت به گونه‌ای بود که هدف اصلی ما حفظ تیم و بازی باکیفیت بود. جوان‌هایی آوردیم که ۲۰-۲۱ بودند و ما به دنبال خوشحالی مردم هستیم و اینکه می‌خواهیم بازی خوبی ببینید. این برای ما اولویت دارد و ارزش دارد.

*می‌شود امید داشت که شما تا آخر دوره مربیگریتان با این سبک بازی کنید؟ 
من همیشه تلاش می کنم تا با احترام نسبت به رقبا حرف بزنم و بازی خودم را داشته باشم.  من با امید زندگی می‌کنم و الان شرایطی است که همه مردم ایران با امید زندگی می‌کنند.

*یک صحنه هم آخر بازی بود که داور انگار هنگام تصمیم گیری منصرف شد. نظر شما درباره آن چیست؟
او سومین اشتباه متعدد داور بود که در آن صحنه به سینه برخورد کرد و داور چهارم گفت اشتباه گرفتی. یک صحنه دیگر هم اول بازی بود که اوت بود و با آن فشار به کرنر رسیدند و یک صحنه دیگر هم از نظر من اشتباه محرز کرد که به نظرم کارشناسان داوری به آن نظر می‌دهند. در شرایطی که این جو‌ در استادیوم است و مردم حضور پیدا می‌کنند، البته اشتباه سهوی است اما در این جو شاید تیمی که زیر فشار اشتباهات سهوی قرار گیرد با مشکل مواجه شود. بعد از اوت و کرنر مسلما بازیکنان جوانی که اول راه هستند با مشکل مواجه می‌شوند. نصف بچه‌هایی که بازی کردند، اولین بار در آزادی بازی می‌کردند و فشاری که می‌آوردند زیاد بود.

به نظر من مظلوم ترین قشری که در فوتبال فعالیت می‌کند یکی خبرنگاران و یکی هم داوران است که از هر نظر از درآمد تا روح روانی و احترام تحت فشار هستند.

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید دقیقی به قضاوت وحید کاظمی
  • وحید محمدزاده: دیدار با تراکتور برای ما بازی مرگ و زندگی بود / فیلم
  • عربستان از سد استرالیا گذشت
  • چین با پذیرش شکست مقابل ویتنام حذف شد
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • ترکیب افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید!
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • افتتاح نمایشگاه گروهی عکس بازگشت
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)