Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@15:16:17 GMT

پلیس آمریکا دههامعترض را در پورتلند اورگن بازداشت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۲۰۶۳۹۳

پلیس آمریکا دههامعترض را در پورتلند اورگن بازداشت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، اعتراض‌های شبانه علیه بی عدالتی نژادی که جرقه آغازین آن با مرگ فجیع «جورج فلوید» شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست مأموران پلیس سفیدپوست زده شد، روز یکشنبه در صدمین روز خود به بازداشت بیش از ۵۰ تن از معترضان در شهر پورتلند ایالت اورگن منتهی شد.

پلیس پورتلند به صراحت اعلام کرد که برای پراکنده کردن جمعیت معترضان که بنا به تخمین روزنامه ایالتی اورگن به حدود ۴۰۰ نفر می‌رسید، گاز اشک آور شلیک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که شهر پورتلند ظرف سه ماه گذشته هر شب شاهد برگزاری اعتراض‌های مردمی است که گاهی اوقات به درگیریهای خشونت بار میان معترضان و نیروهای پلیس و همچنین میان گروههای راست گرا و چپ گرا می‌انجامد.

با آنکه این تظاهرات در ایالت اورگن بیشتر اوقات به شیوه‌ای صلح آمیز برگزار می‌شود، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پیشتر مدعی شد شهر پورتلند در محاصره گروهی افراد «آدمکش و جانی» است که به «تروریسم داخلی» دست می‌زنند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد قربانعلی فرخزاد آمریکا پورتلند اعتراضات معترضان بازداشت دارا دوم محمدرضا فروتن بازگشایی مدارس در سال 99 شبکه اجتماعی شاد قربانعلی فرخزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع موثق گزارش دادند که پلیس فرانسه و نیروهای امنیتی این کشور با ورود به ساختمان کنسولگری ایران در پاریس، فرد مهاجم را بازداشت کرده‌اند.

بنابراین گزارش، تلاش برای بازداشت افرادی که احتمالاً مرتبط به این فرد مهاجم بوده‌اند.

ساعتی پیش یک خبرگزاری غربی از حادثه امنیتی در ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت فرانسه خبر داد.

رویترز در این باره گزارش داده بود که پلیس فرانسه روز جمعه مقابل ساختمان کنسولگری ایران در پاریس را که در اطراف آن مردی تهدید به منفجر کردن خود کرد، محاصره کرده است.

پلیس اعلام کرد که در صحنه حضور دارند و از مردم خواسته است از نزدیک شدن به صحنه حادثه خودداری کنند.

کد خبر 6082686 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • آیا می توان به قرار بازداشت موقت اعتراض کرد؟
  • پلیس آمریکا با ورود به دانشگاه کلمبیا یکصد دانشجوی حامی فلسطین را بازداشت کرد + فیلم
  • فیلم/ اعتراض مردم انگلیس به وتوی آمریکا علیه فلسطین
  • بازداشت دختر فراری در خودروی سرقتی
  • تهدید به انفجار کنسولگری ایران در فرانسه / انتحاری قلابی بازداشت شد
  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی نزدیک ساختمان دیپلماتیک ایران در پاریس
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی