Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز دوشنبه، هفدهم شهریور، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/6/17؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی موقت استقلال انتخاب شد / رسمی

مجید نامجومطلق در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سرمربی استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره استقلال عصر امروز با حضور تمامی اعضا برگزار شد. در این جلسه و با تصمیم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مقرر شد تا مجید نامجومطلق بعنوان سرمربی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هدایت آبی‌های پایتخت را برعهده داشته باشد. تمرینات تیم استقلال برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از فردا (دوشنبه) به طور منظم زیر نظر مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال آغاز خواهد شد.

بشار رسن قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد / رسمی

بشار رسن در پرسپولیس ماندگار شد.

به گزارش طرفداری، بشار رسن هافبک عراقی تیم پرسپولیس به مدت یک سال با سرخ پوشان به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد. بشار رسن امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و پس از جلسه با مسئولان پرسپولیس، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

همچنین شنیده می شود در قرارداد بشار رسن بندی وجود دارد که او می تواند با پرداخت درصد مشخصی، قرارداد خود را فسخ کند.

رشید مظاهری به استقلال پیوست

رشید مظاهری رسما استقلالی شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال، بعد از مذاکرات با رشید مظاهری، این دروازه‌بان با قراردادی به مدت دو فصل به صورت رسمی به جمع استقلالی‌ها اضافه شد.

این دروازه‌بان ۳۱ ساله و ملی‌پوش سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد، ذوب‌آهن و تراکتور را در کارنامه خود دارد.

وریا غفوری با استقلال دوساله تمدید کرد

وریا غفوری با استقلال تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اتفاقات خوبی که مدیرعامل استقلال وعده داده بود، با تمدید قرارداد وریا غفوری آغاز شد. امروز (یکشنبه) وریا غفوری مدافع هافبک با تجربه تیم فوتبال استقلال بعد از مذاکره با مدیرعامل آبی‌ها، قرارداد خود را به مدت دو فصل با استقلال تمدید کرد. به این ترتیب کاپیتان استقلال در دو فصل پیش روی هم در جمع استقلالی‌ها خواهد بود.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اصفهان شد / رسمی

محرم نویدکیا، اسطوره تیم فوتبال سپاهان، به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان محرم نویدکیا هدایت طلایی پوشان را پذیرفت.

برهمین اساس و طی جلسه ای در دفتر مدیرعامل باشگاه سپاهان وباحضور اعضای هیئت مدیره و همچنین مذاکرات جامع و همه جانبه در زمینه مسائل تیم فوتبال و چگونگی برنامه ریزی ها و فعالیتهای مربوطه ، آقای محرم نویدکیا به مدت 3 فصل سرمربی گری تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را پذیرفت.

سوئیس 1-1 آلمان؛ تیم لوو بازهم متوقف شد اسپانیا 4-0 اوکراین؛ برد مقتدرانه لاروخا و صدرنشینی در گروه صربستان 0-0 ترکیه؛ فرصت سوزی ترک ها در شب اخراج کولاروف

نواک جوکوویچ از مسابقات اوپن آمریکا اخراج شد / فوری

نواک جوکوویچ به دلیل پرتاب توپ به سمت داور خط از بازی اخراج شد.

به گزارش طرفداری، در جریان مرحله یک هشتم نهایی گرند اسلم یو اس اوپن، نواک جوکوویچ بعد از اینکه در گیم یازدهم ست نخست توسط پابلو کارنو بوستا اسپانیایی بریک شد، توپ را به سمت داور خط پرتاب کرد که همین موضوع باعث اخراج او از بازی شد. با اینکه ضربه جوکوویچ به نظر عمدی نمی آمد و حتی او بعد از اینکه متوجه شد که ضربه اش به داور برخورد کرده سریع به سمت او رفت و عذرخواهی کرد، اما از بازی اخراج شد تا اتفاقی بی سابقه در این گرند اسلم به ثبت برسد. با حذف نواک جوکوویچ، اکنون هیچ یک از تنیسورهای حاضر در اوپن آمریکا سابقه قهرمانی در مسابقات گرند اسلم را ندارند و قهرمانی جدید به دنیای تنیس معرفی خواهد شد.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 6 سپتامبر 2020

رسمی؛ فرناندو مارسال به وولورهمپتون پیوست

وولورهمپتون با فرناندو مارسال مدافع 31 ساله لیون قرارداد دو ساله امضا کرد.

غیر رسمی؛ کالوم ویلسون به نیوکاسل پیوست

به نقل از بی بی سی، بورنموث پیشنهاد 20 میلیون پوندی نیوکاسل برای کالوم ویلسون را پذیرفت.

غیر رسمی؛ ودات موریکی به لاتزیو پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، ودات موریکی مهاجم 26 ساله اهل کوزوو فنرباحچه از فصل بعد در لاتزیو بازی خواهد کرد.

غیر رسمی؛ اولا آینا به فولام پیوست

اولا آینا مدافع راست 23 ساله و نیجریه ای تورینو به صورت قرضی و با حق خرید به فولام می پیوندد.

آتالانتا در پی جذب داویده زاپاکوستا

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، در صورت عدم توافق آتالانتا با مدیر برنامه های ریک کارسدورپ، این باشگاه ایتالیایی احتمالا داویده زاپاکوستا را به صورت قرضی جذب می کند.

ممفیس دیپای اولویت اصلی بارسلونا در خط حمله

به نقل از موندو دپورتیوو، ممفیس دیپای بالاتر از لائوتارو مارتینز تبدیل به اولویت اصلی بارسلونا برای پست مهاجم نوک شده است.

بارسلونا پیشنهاد رسمی اش را برای جذب ممفیس دیپای و جورجینیو واینالدوم ارسال خواهد کرد

به نقل از فابریتزیو رومانو، به نظر می رسد بارسلونا ظرف روزهای آتی، پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن ممفیس دیپای و جورجینیو واینالدوم، به المپیک لیون و لیورپول ارسال خواهد کرد.

تیاگو آلکانتارا در میان گزینه های بارسلونا

بارسلونا به دنبال تقویت خط هافبک تیم رونالد کومان است. جورجینیو واینالدوم به درخواست مستقیم کومان همچنان گزینه اصلی بارسلونا محسوب می شود اما در صورت منتفی شدن انتقال او به نیوکمپ، بارسلونا برای برگرداندن تیاگو آلکانتارا هافبک بایرن مونیخ تلاش خواهد کرد.

احتمال تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا

لیونل مسی پس از حواشی فراوان سرانجام متقاعد شد که به کار خود در بارسلونا ادامه بدهد. قرارداد او در تابستان 2021 به پایان می رسد و انتظار می رود ستاره آرژانتینی فصل آینده به صورت آزاد راهی باشگاهی دیگر شود. البته نمی توان احتمال تمدید قرارداد مسی با بارسلونا را رد کرد. به نقل از موندو و اسپورت، لیونل مسی حداقل یک فصل دیگر در بارسلونا خواهد بود. متحول شدن بارسلونا زیر نظر رونالد کومان و گفتگوی مسی با رئیس جدید باشگاه برای مطلع شدن از پروژه بلندمدت بارسلونا، شاید او را برای ماندن در نیوکمپ و به پایان رساندن دوران حرفه ای خود در بلوگرانا متقاعد کند. بنابراین تحولات چند ماه آینده بارسلونا ممکن است منجر به تغییر نظر مسی و در نهایت تمدید قرارداد او شود.

ادی انکیتا مورد توجه نیوکاسل

ادی انکیتا مهاجم 21 ساله و انگلیسی باشگاه آرسنال در فصل گذشته به صورت قرضی تا ابتدای ماه ژانویه در لیدز یونایتد حضور داشت و مجددا به آرسنال بازگشت. به نقل از تلگراف، نیوکاسل به جذب ادی انکیتا، مهاجم جوان باشگاه آرسنال علاقه دارد. سران نیوکاسل قصد دارند تا انکیتا را به صورت قرضی به خدمت بگیرند.

لوییس سوارز فردا در سفارت ایتالیا حاضر می شود

لوییس سوارز تنها یک قدم با امضای قرارداد با یوونتوس فاصله دارد و با این تیم توافق کامل دارد. با این حال، او می خواهد پاسپورت ایتالیایی خود را بگیرد تا برای بیانکونری سهمیه غیراروپایی به حساب نیاید. به گزارش مارکا و رسانه اروگوئه ای Polideportivo، لوییس سوارز روز دوشنبه در سفارت ایتالیا حاضر می شود تا درخواست پاسپورت ایتالیایی کند.

فیلیپه کوتینیو در بارسلونا می ماند

به نقل از مارکا، رونالد کومان به مسئولان باشگاه بارسلونا اطلاع داده که قصد دارد فیلپه کوتینیو را حفظ کند و حالا بازیکن برزیلی دیگر در لیست فروش قرار ندارد.

بارسلونا در پی فروش رافینیا آلکانتارا با مبلغ 16 میلیون یورو

به نقل از موندو دپورتیوو، رافینیا آلکانتارا با وجود تمرین کردن با بارسلونا در لیست فروش باشگاه قرار دارد. باشگاه های متعددی به جذب او علاقه مند هستند اما درخواست 16 میلیون یورویی بارسلونا، بزرگترین مانع بر سر راه انتقال این هافبک 27 ساله است.

رقابت منچستریونایتد و سویا برای جذب سرخیو رگیلون

به نقل از فابریتزیو رومانو، منچستر یونایتد و سویا، دو مشتری جدی سرخیو رگیلون، مدافع چپ 22 ساله رئال مادرید هستند.

برنتفورد در پی جذب سامان قدوس

برنتفورد انگلیس که در آستانه صعود به لیگ برتر فصل 21-2020 بود، همچنان در رویای صعود به لیگ برتر است و می خواهد خودش را تقویت کند. به نقل از تلگراف، برنتفورد قصد دارد سامان قدوس هافبک تهاجمی باشگاه آمیان و تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد و در همین راستا با باشگاه آمیان تماس هایی برقرار کرده است.

پاری سن ژرمن در پی تمدید قرارداد اریک ماکسیم چوپوموتینگ

اریک ماکسیم چوپوموتینگ مهاجم 31 ساله و کامرونی باشگاه پاری سن ژرمن قراردادش با این تیم به پایان رسیده است و اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود. به نقل از اکیپ، پاریسی ها تاکنون قرارداد سرخیو ریکو و لایوین کورزاوا را تمدید کرده اند و اکنون به دنبال تمدید قرارداد چوپوموتینگ هستند.

صبحانه ورزشی 1399/6/17؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی محسن بنگر صادق محرمی  ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی برونو فرناندز و همسرش آنا، صاحب دومین فرزند خود شدند لواندوفسکی:
آخرین روزهای تابستان  صبحانه ورزشی 99/6/17؛ تولدت مبارک مارسل دسایی (52)

گابریل میلیتو (40)

میراندا (36)

رافینیا (35)

صبحانه ورزشی 99/6/17؛ بسته ویدیویی صبح دوشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: گزارش طرفداری تمدید قرارداد صبحانه ورزشی محرم نویدکیا قرارداد خود تیم فوتبال وریا غفوری بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی + عکس

نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشکاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشکاه خواهد بود.

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227453 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • نام رسمی باشگاه استقلال تغییر کرد + سند
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟