Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: دستگاه قضایی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال با قوت انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از دادگستری استان، رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان مستقر در ابهر، تولیدکننده الکل‌های طبی و صنعتی و ضدعفونی کننده  اظهار کرد: افزایش تولید محصولات ضدعفونی کننده با توجه به شرایط کرونایی و نیاز جامعه به این محصول و ایجاد اشتغال 230 کارگر در این شرکت اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه از برنامه‌های امسال دوره تحولی قوه قضاییه حمایت از تولید و تلاش در راستای رفع موانع تولید است، ادامه داد: دستگاه قضایی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال با قوت انجام خواهد داد.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: سازمان حمایت از تولیدکنندگان باید در قیمت‌گذاری کالاها جانب انصاف را رعایت کند، چرا که عدم نظارت دقیق بر نظام تولید کننده و مصرف کننده  موجب ورود خسارت به هر دو بخش خواهد بود.

 

صادقی نیارکی افزود: اگر بنا باشد برخوردی با شخصی صورت بگیرد، نباید این برخورد منجر به تعطیلی و توقف تولید بشود که در این صورت مشکلات زیادی برای واحدهای تولیدی و کارگران بوجود خواهد آمد و امروز تعداد مدیرانی که تحت پیگرد قضایی هستند خیلی کم و در حد صفر است و این موضوع هم در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذار است

 

در ابتدای این دیدار مدیر عامل شرکت کیمیا الکل زنجان، گزارشی از میزان تولیدات الکلی اعم از طبی و صنعتی ارائه و به بیان مشکلات شرکت برای ادامه فعالیت پرداختند که رئیس کل دادگستری استان نیز بر تلاش برای رفع مشکلات این شرکت تأکید کرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان زنجان دادگستری استان زنجان رفع موانع تولید دادگستری استان حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار هویزه گفت: شرکت کاغذ پارس در سال ۱۴۰۰ با هدف تولید ظرف‌های سلولزی و یک بار مصرف کاغذی راه اندازی شد.
محسن هویزه افزود: به دلیل عدم نامناسب بودن دستگاه ها، همراهی شرکت‌ها و استقبال از محصولات این شرکت با مشکلات روبرو شد.
وی ادامه داد:در جهت بهتر شدن وضعیت تولید مدیران شرکت کاغذ پارس اقدام به وارد کردن دستگاه‌های جدید کردند که در گمرک در انتظار ترخیص است و نیز  درخواست تسهیلات کرده اند. 
فرماندار هویزه با اشاره به اخراج ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت کاغذ پارس اظهار کرد:مدیران این شرکت علت تعدیل نیرو را مشکلات فنی و اقتصادی بیان کرده اند. 
هویزه گفت: فردا سه شنبه (۴ اردیبهشت) با حضور مدیران هلدینگ، مدیر عامل شرکت کاغذ پارس و جمعی از مسئولان معاونت اقتصادی استانداری و  استانی در شهرستان َسوس بازگشت به کار کارگران اخراجی مورد  پیگیری قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال ضروری است
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند