Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدالله مشتاقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با تشریح جزییات آغاز ترم جدید دانشگاه شهرکرد گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه شهرکرد از ۲۲ شهریورماه آغاز می‌شود و شروع کلاس‌ها از ۲۹ شهریور‌ماه و به صورت مجازی است.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد افزود: دانشجویان دکتری می‌توانند کلاس‌های عملی و تئوری خود را به صورت حضوری در دانشگاه بگذرانند و هم اکنون نیز خوابگاه‌ها برای دانشجویان دکتری باز است، اتاق‌ها به صورت انفرادی و غذا به صورت پک بسته‌بندی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلیه کلاس‌های مقطع کارشناسی مجازی است، اظهار داشت: دروس همانند ترم‌های عادی گذشته ارائه شده است و در صورت تغییر شرایط تا بهمن‌ماه، امتحانات به صورت حضوری برگزار می‌شوند.

مشتاقی عنوان کرد: سامانه آموزش مجازی ما فعال است و زیر‌ساخت‌ها و پهنای باند را برای ترم جدید تقویت کرده‌ایم که مشکلات ترم گذشته تکرار نشود.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه اگر شرایط در آینده نزدیک تغییر کند باز هم بخشی از آموزش ما به صورت مجازی خواهد بود، گفت: از مزیت‌های کرونا ورود دانشگاه و استاد و دانشجو به آموزش در فضای مجازی بود که تاثیرگذار بود ولی همچنان معتقدیم آموزش حضوری برتری خاص خود را دارد.

وی با اشاره به ورود دانشجویان جدیدالورود در مقاطع مختلف افزود: مصاحبه دانشجویان جدیدالورود در مقطع دکتری هفته آینده شروع می‌شود و پس از انجام مصاحبه نتایج اوایل آبان‌ماه اعلام می‌شود. 

مشتاقی گفت: متقاضیان کارشناسی ارشد در حال انتخاب رشته هستند و نیمه اول مهرماه اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد اعلام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه شهرکرد با اشاره به شرایط خاص برای دانشجویان جدیدالورود کارشناسی گفت: نتایج کنکور سراسری اواخر مهر اعلام می‌شود و از اوایل آبان‌ماه کلاس‌هایشان شروع خواهد شد که باتوجه به دستورالعمل وزارت‌خانه به مدت دو هفته به جهت آشنایی با محیط دانشگاه، اساتید، گروه‌های آموزشی و دانشگاه کلاس‌ها حضوری برگزار می‌شود و پس از آن به صورت مجازی ادامه می‌یابد.

انتهای‌پیام/ ۶۸۰۳۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش مجازی دانشگاه شهرکرد کنکور سراسری جدیدالورود آموزشی دانشگاه شهرکرد دانشجویان جدیدالورود کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۲۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینفلوئنسرهای فضای مجازی (فعالان شبکه‌های اجتماعی که توانایی تاثیر بر گروه گسترده‌ای از مخاطبان را دارند) به سبک خاصی از دانشجویان آمریکایی که برای حمایت از فلسطین مورد سرکوب شدید پلیس و گارد ملی این کشور قرار گرفته‌اند، حمایت کردند.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

بنابراین گزارش، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

همچنین مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفته بود و سعی کرد در جمع معترضان سخنرانی کند، در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • راه‌اندازی مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان در دانشگاه شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!